Slag/spark

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Overskriften høres kanskje litt dramatisk ut, men vi har en gutt på tre år fra før og mitt spørsmål er hvor mye magen/bebien tåler av herjing? Det er jo ikke slik at gutten vår slår og sparker med vilje, men det har jo hendt at jeg har fått en dult i magen under lek..

Hmm, lurer litt på det samme selv, men tror det kommer an på hvor hardt det er. Hvis ikke vi får vondt så gjør nok ikke babyen det heller, noen dult osv går nok bra. Babyen er jo godt beskyttet, men kanskje mot området morkaka er er litt farligere?

Hmm, lurer litt på det samme selv, men tror det kommer an på hvor hardt det er. Hvis ikke vi får vondt så gjør nok ikke babyen det heller, noen dult osv går nok bra. Babyen er jo godt beskyttet, men kanskje mot området morkaka er er litt farligere?
Men det er jo ikke så lett å forhindre når man har en liten en som krever oppmerksomhet og lek :-/ kan høre med jordmor i ettermiddag!

Men det er jo ikke så lett å forhindre når man har en liten en som krever oppmerksomhet og lek :-/ kan høre med jordmor i ettermiddag!
Ja, jeg vet, blitt litt her men ikke så veldig vondt enda. Verre med at han vil sitte på meg, er bare ubehagelig og vondt nå så da må han ned, skikkelig "off" når han kaster seg oppå magen :o

Back
Topp