Sladrevenner?

Har fortsatt 2 uker igjen til jeg har passert 12 Uker, så etter det hiver meg på, å vil gjerne ha en sladrevenn
 
En sladrevenn utveksler ofte facebook, mail eller tlfnr med hverandre.. Også oppdaterer din sladrevenn her inne hvis du ikke har mulighet til å skrive her.. F.eks under fødselen ;)
 
jeg vil også være med på sladrevenn :) gjerne en i oslo området.
 
Jeg er med:)
Gjerne noen fra Sør-Trøndelag ;)
 


Mamasusie skrev:


siljesa88 skrev:
Føler meg litt teit nå, men hva er egentlig en sladrevenn? gjerne greit å vite før jeg hiver meg på 


Lure på det samme jeg og!

Bra jeg ikke er alene om å ikke forstå dette heremoticon
 
Er med på det! Har termin i begynnelsen av januar og bor i Drammen, men ingen krav til at sladrevennen skal ha lik termin eller bo i nærheten.
 
Jeg vil også ha en sladrevenn !
Gjerne fra Nordland, men det er ikke påkrevd ;p
 
Jeg er kun 10 uker, men vil gjerne ha en sladrefrøken fordet - gjerne fra Hedmark, men absolutt ikke nødvendig! :)
 


Mamasusie skrev:


siljesa88 skrev:
Føler meg litt teit nå, men hva er egentlig en sladrevenn? gjerne greit å vite før jeg hiver meg på 


Lure på det samme jeg og!


13 uker i morgen  :) lurer og på hva dere mener med en sladrevenn?
 
Jeg vil også ha en sladdrevenn. Har termin i slutten av januar og bor på jæren i Rogaland.
 


Mazter skrev:
Enig i at det snart egner seg å begynne å sette opp sladrevenner ja! Jeg vil og ha sladrevenn. Men vi skal vel ikke ta det i denne tråden, eller? Jeg håper jo på å få en sladrevenn i nærheten da, om mulig :) Sånn i tilfelle vi skulle få god kontakt!


Hvis ikke dette er tråden, kan ikke noen om ikke HI vil ta på seg jobben med å lage en sladrevennliste tråd?
 
Vill gjærne ha en sladre venn jeg også
 
En sladrevenn eller fler fra område jeg bor i hadde vært kjekt :) har termin 12 januar ..
bor i sandnes, så rundt sandnees hadde vært fint :)
 
Jeg begynner å bli klar for det :)
 
Jeg melder meg på, gjerne en i vest agder området
 
Nå når jeg har fått innblikk i hvordan det foregår, så hadde det sikkert vært litt artig ja :))
 
Jeg vil gjerne ha en sladrevenn. :) Gjerne i Haugesund/Stavanger/ Rogaland området. ;)
 
Om du trenger ei til *lmk88* så er jeg her emoticon
 
Back
Topp