Sladrevenner?

*lmk88*

Glad i forumet
Er det fler som er klar for det nå? Mange som har kommet over 12 uker nå ser jeg.. :)
 
Ja jeg er klar for det nå :)
 
Veldig klar!

Noen som tar på seg jobben?
 
ja jeg er klar for det nå:) Noen som vil være min? 
 
skal det lages en ny?
er kanskje like greit om en del i den andre tråden har falt fra...
 
Trodde vi ble enige om å forkaste den andre, og lage en ny når vi var kommet litt lenger....
 men nå følger ikke jeg alltid så god med....
 
Mener det var snakk om å begynne på nytt ja..
 
Nå som jeg har rett nick kan jeg også være med:) Har termin 16 januar, så om noen med termin litt i fra den tiden vil være vennen min er det bare å gi en lyd:)
 


MammaNinni skrev:
Trodde vi ble enige om å forkaste den andre, og lage en ny når vi var kommet litt lenger....
 men nå følger ikke jeg alltid så god med....


Altså jeg klarer jo snaut å følge med på mitt eget liv, så jeg klarer ikke få med meg alt her inne og... :p
 
Fekk sladdrevenn sist eg,men er med nå også eg,viss det ikkje gjaldt.

Terminen er 9 januar og er fra rogaland,kjekt viss sladdrevennen bor i nærheten,men ingen tvang
 
Jeg er med :)
Min sladrevenn fra forrige tråd har jeg ikke sett omtrent siden da den ble til :)
 


Eldorado skrev:
Jeg er med :)
Min sladrevenn fra forrige tråd har jeg ikke sett omtrent siden da den ble til :)


Når eg tenker meg om så har sanneligt ikkje eg heller gjort. Hmm
 
vil gjerne være med å ha en sladrevenn men er kun 11 uker i morgen. Har hatt MA tidligere og tar ikke ut noe i forveg. Skal på tidlig ul på fredag og melder meg på her om alt ser bra ut da...
 
Jeg hadde den gamle lista og foreslo at vi skulle lage en ny en når folk begynte å passere uke 12. Er dessverre flere på den gamle som har mista så det beste er vel å forkaste den helt og begynne på nytt. De som har fått et godt forhold til sladrevennen sin kan jo bare si det så beholder vi de "parene" =)
 
Føler meg litt teit nå, men hva er egentlig en sladrevenn? gjerne greit å vite før jeg hiver meg på 
 
ja, mener at hun jeg fikk dessverre mistet (eller forsvant hvertfall fra januar) hvis jeg ikke tar helt feil.. :-/ så ja!
 
Blir med jeg!:)
 
Blir gjerne med! Gjerne en i Follo/Oslo-området :)
 


siljesa88 skrev:
Føler meg litt teit nå, men hva er egentlig en sladrevenn? gjerne greit å vite før jeg hiver meg på 


Lure på det samme jeg og!
 
Back
Topp