Sladrevenn?

Me 2 :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Ja, jeg vil ha Molly:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Jaa!! Du er jo min allerede ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sladrevenn vil jeg gjerne ha! Jeg er tolv uker om ei uke:)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Hvordan ønsker dere å få tildelt da? Samme eller i nærhet eller er det helt det samme ? :) eller kanskje best med en som ikke har termin likt ? :P

Skal jeg bare stokke navnene og dele. Og de som vil ha flere hvordan skal jeg gjøre det da? :D

❤️Termin 17.jan.15❤️

Hvordan ønsker dere å få tildelt da? Samme eller i nærhet eller er det helt det samme ? :) eller kanskje best med en som ikke har termin likt ? :p

Skal jeg bare stokke navnene og dele. Og de som vil ha flere hvordan skal jeg gjøre det da? :D

Hadde vært greit med en på rundt samme alder. Men ellers det helt samme hvor den er fra og når den
har termin for meg :)

Me too!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God idè. :) Jeg tar så mange jeg kan få ;)

22. januar 2015 <3
Vel da kan du få meg ihvertfall, 22.januar her og :-D

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg vil gjerne ha en(to, tre, fire :p) sladrevenn(er). Gjerne på ca samme alder og gjerne fleregangsfødende ;) Men det er ikke noe krav :)

Men det må være litt av en kabal å få opp, kjære, snille Tullerusken vår. :D Så jeg skal ikke være vrien ;)

22. januar 2015 <3

Jaaaa...

Hvis dere som har litt "krav" bør vel kanskje skrive inn alder og slikt. Tenkte jeg skulle dele ut på søndag, så hadde jo håpet på enklest mulig :P haha....

Men ja. Eehm... For meg er det det samme. Tenkte kanskje beste er at termin ikke var det samme, men muligheten er jo der uansett å føde til samme tid :P

Så skriv slik da, dere som har "krav"
* alder
* termin
* bosted (samme kommune eller fylke. Jeg vet jo ikke hvor ting ligger :P )
* 1,2 eller 3 venner etc
* 1,2 eller flergangsfødende

Termin 17. Januar

Jaaaa...

Hvis dere som har litt "krav" bør vel kanskje skrive inn alder og slikt. Tenkte jeg skulle dele ut på søndag, så hadde jo håpet på enklest mulig :P haha....

Men ja. Eehm... For meg er det det samme. Tenkte kanskje beste er at termin ikke var det samme, men muligheten er jo der uansett å føde til samme tid :P

Så skriv slik da, dere som har "krav"
* alder
* termin
* bosted (samme kommune eller fylke. Jeg vet jo ikke hvor ting ligger :P )
* 1,2 eller 3 venner etc
* 1,2 eller flergangsfødende

Termin 17. Januar

Har egentlig ikke noe særlig krav, men hadde vel kanskje vært litt greit med en på noenlunde samme alder :p

jeg er 21, men + - noen år gjør ingenting :)

Jeg vil gjerne ha en sladrevenn :-) kanskje en i nærområdet mitt? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke noen krav, men om mulig noen i stavangerområdet... Jeg flytter dit om ei uke og kjenner ingen!!!
Om noen vil sende pm og ta kontakt utenom de man blir tildelt så kan jeg i tillegg opplyse at jeg er 30 år og venter nr. 2 har termin 24. Januar

Termin januar 2015

Jeg er 30, så gjerne +/- det :)

(Kan også informere om at jeg bor i Oslo og jeg venter barn nummer to :) Men dette er ingen krav, bare litt info :D)

22. januar 2015 <3

Back
Topp