hei alle jenter =) sladre venn må vi jo ha =) som kan sladre for oss da man føder og alt det derre =) dere som har barn fra før og vært i termin forumer før har jo vært borti dette da=) så er jo greit og legge inn "søknad" hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønte ikke helt, er det min venn som skal logge seg inn på min å sladre? skjer ikke. kan si ifra selv når gulle er født :)krapyle skrev:
Ja,syns også det er greit og vente til uka 12 ca.rock on skrev:
Men kanskje ok og ha denne på topptråder,så vet vi og kan fordele når den tid kommer?
Jeg er med.. :) Men å vente til uke 12 høres lurt ut spør du meg oxo altså!!! :)Ja,syns også det er greit og vente til uka 12 ca.rock on skrev:
Men kanskje ok og ha denne på topptråder,så vet vi og kan fordele når den tid kommer?
Fru. Tomter skrev:
Jeg er med.. :) Men å vente til uke 12 høres lurt ut spør du meg oxo altså!!! :)Ja,syns også det er greit og vente til uka 12 ca.rock on skrev: