Sladrevenn =)

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020

hei alle jenter =) sladre venn må vi jo  ha =) som kan sladre for oss da man føder og alt det derre =) dere som har barn fra før og vært i termin forumer før har jo vært borti dette da=) så er jo greit og legge inn "søknad" hehe

Jeg vil også ha en sladrevenn

Jeg også

Jeg vil også det, men syns det er litt tidlig enda....?

MittAndre <3 skrev:

Sign :)

Alltid koselig med en sladrevenn.

Jeg er med

krapyle skrev:
Skjønte ikke helt, er det min venn som skal logge seg inn på min å sladre? skjer ikke. kan si ifra selv når gulle er født :)

¨Det vil si at du har tlf nr til sladrevennen din,så om det skulle skje noe,så kan du sende mld til henne,så legger hun det ut på bv for deg.

Ingen andre enn deg som skal inn på din side.

Ja sladdris må vi ha, men ikke helt enda...

Tenker at vi kanskje venter til de fleste er kommet over 12 uker?!

Ja,syns også det er greit og vente til uka 12 ca.

Men kanskje ok og ha denne på topptråder,så vet vi og kan fordele når den tid kommer?

rock on skrev:

Men kanskje ok og ha denne på topptråder,så vet vi og kan fordele når den tid kommer?

Hørtes lurt ut

rock on skrev:

Jeg er med.. :) Men å vente til uke 12 høres lurt ut spør du meg oxo altså!!! :)

Jeg vil også ha en sladrevenn herfra :)

er med etter uke 12 :)
Sladrevenn er supert og gøy for andre her å følge med også, når det skjer ting :)
Også er det koselig å skrive pm med noen og bli bedre kjent synes jeg :)

MittAndre <3 skrev:

enig :)

Jeg vil også, men vil vente til litt senere.. etter uke 12 hvertfall :)

Fru. Tomter skrev:

rock on skrev:

Jeg er med.. :) Men å vente til uke 12 høres lurt ut spør du meg oxo altså!!! :)

Jepp, jeg venter gjerne, men har lyst på en sladrevenn etter hvert.

ja var ment til etter 12 uke, men tenkte da har man laget den :P heh eog de som er int kan jo skriv hvor man er fra og litt om seg selv og finne sladrevenn osv=) men ja er greit og ha kommet over den magiske grensa først=) 9 uker i dag så 3 uker igjen for min del =) ååå skal bli godt da og få senket skuldrene og sladre litt med folk :P hehe

nr12010nr22012 er ei venninne=9 kjenner hun fra virkeligheten så hun blir iallefall en sladre venn =)

Back
Topp