Storm Gift med forumet 2 Jan 2006 #46 kan godt melde meg som sladrevenn[:D] dytt dytt dyttelydytt!!!![8D]
Mayb31 Elsker forumet 2 Jan 2006 #47 Heisann.... Jeg vil gjærne være sladrevenn.... Bare fortell meg hva jeg skal gjøre.....
BeateH Glad i forumet 3 Jan 2006 #50 Bare sånn for ordens skyld...du har ført meg opp to ganger i listen, som sladrevenn for junibaby.... Kan også godt være sladrevenn til fler...
Bare sånn for ordens skyld...du har ført meg opp to ganger i listen, som sladrevenn for junibaby.... Kan også godt være sladrevenn til fler...
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 3 Jan 2006 #52 Hanne79 er min sladrevenn.[:D] Dere som ikke har sladrevenn send gjerne en PM til de som har meldt seg ledig.[:)] Dere som er ledige send gjerne en PM til de som ønsker seg sladrevenn - noen er nok litt sjenerte[;)]
Hanne79 er min sladrevenn.[:D] Dere som ikke har sladrevenn send gjerne en PM til de som har meldt seg ledig.[:)] Dere som er ledige send gjerne en PM til de som ønsker seg sladrevenn - noen er nok litt sjenerte[;)]
mammaen te isac Blir kjent med forumet 3 Jan 2006 #54 jammen da må jo den gravide få sagt ifra til s.vennen sin da? elle?:)
S Sara73 Gift med forumet 3 Jan 2006 #55 ORIGINAL: mammaen te isac jammen da må jo den gravide få sagt ifra til s.vennen sin da? elle?:) Man utveksler mobilnr med sladrevennen på personlig melding.
ORIGINAL: mammaen te isac jammen da må jo den gravide få sagt ifra til s.vennen sin da? elle?:) Man utveksler mobilnr med sladrevennen på personlig melding.
mammaen te isac Blir kjent med forumet 3 Jan 2006 #56 åååja.. :) e d nåkken so ikkje ha fått seg s.venn da?
K@trine Gift med forumet 3 Jan 2006 #57 Heisann! Jeg har heller ingen sladrevenn... Kanskje du vil ha meg Chello?? Jeg har termin i juni...[:)]
Heisann! Jeg har heller ingen sladrevenn... Kanskje du vil ha meg Chello?? Jeg har termin i juni...[:)]
tuzza Betatt av forumet 3 Jan 2006 #58 jeg vil også ha en sladder venn. men jeg er ikke gravid. en god sliter og prøver så godt vi kan...
K@trine Gift med forumet 3 Jan 2006 #60 Hei Tuzza! kan godt sladdre på deg jeg... men da må du kanskje bli gravid først??[:)] Lykke til med prøvinga da!![;)]
Hei Tuzza! kan godt sladdre på deg jeg... men da må du kanskje bli gravid først??[:)] Lykke til med prøvinga da!![;)]