SLADREVENN!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
Hei..

Jeg kan tenke meg en sladrevenn og kan godt være sladrevenn for andre.

ORIGINAL: toveli6

Poca har fått meg som sladrevenn[:D] Hun står der ennå ser jeg...[;)]

*dytter litt oppover også*[:D]

Bra at du følger med.. Er ikke lett å henge med i jula[:)]

Hei Toveli6..

Jeg vil gjerne ha deg som sladrevenn men jeg får ikke sendt deg pm pga noe med dataen, men kan ikke du sende meg en ny pm med ditt nr så kan jeg sende deg melding med mitt.

Hilsen Camilla

Godt det er noen som vil ha oss [;)]
Er jo ikke så lenge igjen så mister du meg [;)]

sollise har laila76 som sladrevenn, og laila76 har sollise[:)][:)][:)]

Hmmmmmmm, sitter her og lurer..... Sladrevenn? Vet ikke helt hva det er, men vil gjerne være det Er det sånn at vi sender sladder på pm? Sladder om hva? Alt blir jo skrevet i full offentlighet her, så det er jo ingen hemmeligheter. Er litt grønn nå jeg ja
det er hvis man feks havner på sykehus i svangerskap(el andre steder ) og ikke har tilgang til pc for å informere andre hvordan det går,så sender man en sms til sin sladrevenn,også skriver sladrevennen inn innlegg på babyverden.

Hvis du trenger selv kan du sende til noen som står på list og spør om de vil vær for deg.
Vil du vær sladrevenn kan du sette deg opp på lista, enten spør du noen om de vil ha deg ellers så får du meldig om du kan vær [:D]

Det er ei liste på første innlegg på denne tråd du kan legge deg til tror jeg....Da håper jeg noen andre retter meg hvis det er feil..

Du skriver en vanlig meldig her om hva du vil så legger lindaen deg inn på lista som ligger på første side [:D]

Kan godt være sladrevennen din Junibaby, om du ikke har fått noen til nå. Har ikke hatt noen før....

Den er go'

Oi, så gøy da..
gleder meg til dette jeg.

ORIGINAL: Junibaby

Lindaen er god og ha [:D]

For en koselig ting å si[:)]

Åååh som jeg skulle ønske denne lista var klistra på topp.. *dyttedytte*

Den er nok ikke så prioritert da.. Så jeg skjønner jo det.. Kan prøve å sende en PM såklart.. Det er jo ingen som tar skade av det[:)]

Back
Topp