Sladdrevenn???

3. gangen gjelder det

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Dette hadde vi sist jeg var her i terminforumet er det noe som ennå blir brukt?

Åå.. hva går det ut på?

Det husker jeg vi hadde på mars 2012. Husker ikke akkurat hvordan det var, men var vel sånn at sladrevennen kunne annonsere her om den en sladrer med har født, men som ikke kan publisere det her selv. Går vel via melding?

Ja hva er det ? :)
Åå.. hva går det ut på?

Når feks vannet mitt går eller jeg er på vei inn på føden så kan jeg sende en mld til min "sladrevenn" og fortelle hva som skjer. På den måten oppdaterer hun dere om hvordan det går med meg. Forstår dere? Da slipper alle å sitte å vente og lure på hvordan det går;)

Når feks vannet mitt går eller jeg er på vei inn på føden så kan jeg sende en mld til min "sladrevenn" og fortelle hva som skjer. På den måten oppdaterer hun dere om hvordan det går med meg. Forstår dere? Da slipper alle å sitte å vente og lure på hvordan det går;)
Aha! Det var jo smart! Spørs bare om man prioriterer å sende melding da!

Ja jeg er med på den :)

var ikke en dum idė det nei :)

Er med :)

Er gjerne med:) sender mld til flere så om en til er på lista så er d jo supert

Kanskje greit om man har en som kanskje har termin litt unna enn selv? Så feks ikke to som har termin 1 og 2 april har hverandre?

Back
Topp