Dette hadde vi sist jeg var her i terminforumet er det noe som ennå blir brukt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det?Dette hadde vi sist jeg var her i terminforumet er det noe som ennå blir brukt?
Ja hva er det ?Hva er det?
Ja hva er det ?
Åå.. hva går det ut på?
Aha! Det var jo smart! Spørs bare om man prioriterer å sende melding da!Når feks vannet mitt går eller jeg er på vei inn på føden så kan jeg sende en mld til min "sladrevenn" og fortelle hva som skjer. På den måten oppdaterer hun dere om hvordan det går med meg. Forstår dere? Da slipper alle å sitte å vente og lure på hvordan det går
Ja jeg er med på denNår feks vannet mitt går eller jeg er på vei inn på føden så kan jeg sende en mld til min "sladrevenn" og fortelle hva som skjer. På den måten oppdaterer hun dere om hvordan det går med meg. Forstår dere? Da slipper alle å sitte å vente og lure på hvordan det går
Når feks vannet mitt går eller jeg er på vei inn på føden så kan jeg sende en mld til min "sladrevenn" og fortelle hva som skjer. På den måten oppdaterer hun dere om hvordan det går med meg. Forstår dere? Da slipper alle å sitte å vente og lure på hvordan det går
Man har goood tid under en fødselAha! Det var jo smart! Spørs bare om man prioriterer å sende melding da!
Er med jeg.. men sender man mld her eller på sms?Man har goood tid under en fødsel
Gjerne på sms, så informerer sladrevenn oss andreEr med jeg.. men sender man mld her eller på sms?
He he, men hvis man er i stand til og rekker å sende meldinger når ting er på gang hvorfor ikke bare gjøre det direkte her på forumet med appen? Same same, but differentGjerne på sms, så informerer sladrevenn oss andre