Sladder?

OK vekta først!
-opp 3 kg og syns at det er mye. De to andre gangene har jeg vært veldig kvalm og bare gått ned de første 4-5 mnd. Litt uvant å gå opp, selv om det er deilig å ikke være kvalm.
-Føler meg lat og ukonsentrert.
-Akkurat nå gleder jeg meg ikke. Vet at jeg bare kommer til å bli enda trøttere og få enda flere rynker og større IKEA handleposer under øynene etter fødselen. Jeg vil sove!!!!! Leeeenge!!! Nåååå!!!
-Jeg drikker fortsatt Cola, men har kuttet ned på både Cola og kaffe med coffein. (Har Amerikanere i nærmeste familie og for dem er det nesten en dødsynd med Cola og kaffe under graviditeten. Er brodern i nærheten må jeg drikke tynn saft til middagen! Han er super streng!)
- Jeg smugsmaker på vin og champis på fest!
- Har kjøpt en 5pk bodier på Primark til bebisen i London. Følte meg forplikta til å ta med noe hjem til den også. Kosta 25,- kroner.
- Gleder meg til å amme igjen. Det er kjempe kos når alt funker som det skal og bebisen bare ligger å nyter å være nær deg og du er det tryggeste i verden. (Gruet meg veldig første gangen, så det er litt rart og nesten litt flaut å avsløre!) 

* Jeg har gått opp ca 4 kg siden mai, og synes egentlig det er helt i orden. [:)]

* Jeg har ikke vært syk ETT sekund siden jeg ble gravid.. Sweet!! [:)]

* Jeg orker ikke tanken på junkfood og chips ol. Gudskjelov... Men har til gjengjeld stort behov for skikkelig husmannskost.. [;)] (Det er godt at vi ikke bor langt unna svigers. Der er nemlig mor i huset ei skikkelig kokke)

* Jeg har aldri sitti barnevakt, aldri skiftet bleie og aldri holdet et nyfødt barn.. Hmm.. Har rett og slett aldri hatt noen interesse for babyer. Men alle forsikrer meg om at jeg har det i meg, og jeg gleder meg over alt på jord til å dulle med min egen lille prinsesse.[:D]

* Jeg savner champagne...[&:]

* Jeg skulle ønske at det ikke kostet så mye penger (og tid) å pusse opp huset.. Vil så gjerne ha det ferdig til lille Matthea kommer til verden, men det er nok ikke mulig...[;)]

* Jeg er veldig glad i den årstiden vi nå går inn i. Deilige farger, deilig luft og gooode strikkagensere. [:)]

* Jeg må nok sykemeldes pga arb.situasjon i begynnelsen av desember, men gråter ikke for det. Endelig litt tid på juleshopping!! [:D]

* Jeg rett og slett elsker all oppmerksomheten og omsorgen jeg får av min fantastiske familie og mine herlige venner i denne deilige tiden!! [:D]

*Har ikke lagt på meg noe sidn jeg ble gravid.
*Synes leverpostei er det beste i hele verden for tiden!:-)
*Jobber full stilling og håper jeg ka gjøre det lenge enda.
*Syns det er slitsomt å gå laange turer med hundene, så det blir heller flere korte.
*Spiser ikke mye junk, og prøver å ikke drikke brus.
*Gleder meg villt til å bli mamma

Back
Topp