Sladder?

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Veit dåke ka? eg har ALDRI vert ein person som har fått høyre sladder! ..Eg trur det som ligger bak er at eg sjeldent forteller sladder tilbake. Isåfall ikkje vondt sladder.

Men no har eg lyst til å høyre litt sladder om dåke:) Trenger jo ikkje å vere dype, inderlige hemmelighetar eller noko, kan vere alt ifrå løst og fast:)

Men eg kan begynne;
1) Eg har lagt på meg 5 kg sidan eg vart 20 (30. juni). Vegde meg hos legen dagen før.
2) Eg sa til eine stamgjesten i dag at eg hørte så mykje på "eg veit best"-diskusjonane deira at eg fekk hodepine når dei begynte på samme måte mot meg;P
3) eg fekk sjefen til å legge inn passord på maskina på jobb fordi eine stamgjesten alltid tar seg til rette på maskina, - noko verken eg og ho andre eg deler vaktene mine med liker. (Ikkje eingong ansatte har lov til å surfe på den).
4) Eg fekk skryt for å ha sånne fine graviditets-auger som dei som har ein gutt i magen alltid får:)

Så kom igjen:) berre å opne seg;P (om nokon fremdeles er våkne) :)

hehe :) såå koselig da..!!

1. jeg har også lagt på meg 5 kilo siden jeg ble gravid, og har faktisk aldri veid så mye.. kanskje fordi jeg var undervektig før jeg ble gravid ..!

2. jeg har spist både salami og vossafår til nå, og har litt dårlig sammvittighet nå siden det egentlig er "fy.fy".. (går i jordbær syltetøy nå)..

3. er trøtt hele tiden og kunne helst sovet 24/7 hvis det hadde vært ett alternativ.. hihi!!

4. har ingen klær som passer meg lenger[8|], og har måtte låne snekker bukse av store søster ..! (uff)..

føler meg også ganske tung alt og å tenke på att jeg skal bli større er ett sjokk! [:-] men det er litt sladder da hvertfall ;D heh..

samme her. aldri vegd så mykje før ;p Det er ikkje noko kjekt, men eg tenker at når ungen er komt ut, og kroppen føles litt normal ut igjen, så blir det doble trilleturar kvar dag;P

ja er med på dobbeltrilletur assåh ..! hehe.. [:)] neida, klager ikke men kjenner det er veldig uvant og tungt :P nei er ikke mye til og kommet så langt inn i svangerskapet, men blir vell so hoss søstern. den siste måneden gikk hun opp mest :P

jeg har lagt på meg 10 kilo[:o] men men....er ikke så synlig at det gjør noe for det er spredd litt her og der[;)]

Litt sladder om meg:

1: har en plan om å ikke legge på meg mer enn 5kg dette svangerskapet....(2kg til nå...)
2: jeg er veldig hormonell og uforutsigbar i humøret som gravid! blir nesten redd meg selv noen ganger!
3: Håper at jeg klarer å være hjemme til beibien er 2 år!
4: drømmer nett nå om å sykemelde meg 50%, men har ikke egentli noen grunn tror jeg....[&:]

- Har lagt på meg ca 3 kg til nå.... Og jeg har vært tyngre før!!!
- Er lei av å høre folk klage om hvor vondt de har det overalt[:'(] Snakker da generelt....
- Synes det begynner å bli vanskelig å bikke meg framover når jeg f.eks. sitter i sofaen og skal ha noe på bordet. Magen er liksom.... litt i veien[&:] Det samme med sko.
- Skulle ønske at lille gull i magen kunne være rolig ett par timer i døgnet jaffall... Er ikke lei henne, men innimellom er det pittlitt ekkelt.
- å ja, ALT er litt tyngre enn det var før, men jeg tør ikke bruke graviditeten som unnskyldning....

1.) har lagt på meg 400 gram til nå.

2.) Ingen ser at jeg er gravid, har hatt en liten mage fra før, ser ut som om jeg har blitt feit[&:] 

3.) Jeg vil ha en pen gravid mage[:)][:)]

4.) etter jeg ble gravid har jeg spist alt for mye godis, men orker ikke brus på plastflasker lenger[&:]

5.) Jeg misliker min saksbehandler på NAV!! Makan til brødape! Sitti telefonen i 2 timer pga han i dag[&:]

6.) Elsker tanken på at det vokser en liten person inni meg, og snakker nok ALT for mye om han.

1. La på meg to kg, tok av meg de to kg igjen og nå har de kommet tilbake [:)]

2. Syns jeg har en søt liten kul, men ønsker meg en rund og fin gravidmage![:D]

3. Er veldig opptatt av magene til andre gravide[;)]

4. Jeg spiser mindre godter og drikker mindre brus etter jeg ble gravid. Har rett og slett ikke lyst på [:)]

5. Syns det er ubeskrivelig rart at jeg har en liten en i magen og syns sex bare er rart nå [&o]

6. Sover hele dagen og orker ingenting, leiligheten ser ut som et bombet horehus [:'(]

7. Jeg får ikke lov å jobbe på verkstedet lenger, så derfor får jeg svangerskapspenger [:D]

1. jeg er til tider litt lei av å være gravid, siden jeg bare spyr.. gleder meg veldig til det går over - da skal alt bli så mye bedre

2. jeg er veldig hormonell, stakkars sambo som har fått en heks å bo med. men klarer ikke å styre det..

3. lurer litt på hvordan jeg blir som mor...

jeg har enda mer sladder :O

1. Jeg er redd for og få strekkmerker :( uansett hvor, men spesielt på magen..[:o]

2. jeg også HATER nav, har ikke hatt penger på over 2 måneder :/

3. har faktisk aldri spist noe godis før, men drakk cola hverdag hele tiden :P nå må jeg ha LITT sjokolade innimellom men er ikke så mye, og cola har jeg mista lysta på :/

ahh greit og få ut litt :)

Da fyrer jeg også løs med litt sladder [;)]

- Ligger fremdeles 1 kg under det jeg startet med, men er litt skremt over å ha gått opp 3 kg på 5 uker...

- Har dårlig samvittighet for å gå til fysioterapeut med bekkenløsningen min, det er tross alt ikke sååå ille, føler meg som en sutrepave og hypokonder.

- Elsker det lille knøttet kjempehøyt, og har bestilt 3D-UL [:D]

- Jeg har aldri før hatt det så bra som nå, og jeg har en perfekt forlovede som blir en kjempegod pappa!

- Jeg har shoppet inn så mye babytøy at det er ikke lenger plass i èn hylle i skapet mitt, så nå har jeg utvidet til to hyller...

Sladder:

eg skal i rettsak etter ei voldshending for ca 1,5 år sidan neste veke. Dei kunne ikkje tatt dette på eit tidspunkt der eg er mindre hormonell, nei... ;P
Trur grunnen til at det har tatt slik tid er at han har mange saker på seg, så dei skal vel ta alle sakene på ein gang om han, før han får ein endelig dom.
eg veit ikkje om eg kjem til å grine eller vere drittsur der inne, og attpåtil er eg veldig surrete for tida, så kem veit korleis dette kjem til å gå?;P

Sladder:

* Jeg har lagt på meg 9,5 kilo siden jeg var 4 uker på vei.
* Syntes det er ufattelig vanskelig å være kreativ med sunne middager når jeg egentlig har lyst på junkfood.. Men kan jo ikke ha det hele tiden mtp resten av familien..
* Har panikk for å legge på meg 33 kilo, som sist svangerskap, selv om jeg vet jeg gjorde det mye pga sykdomsykdom og atter sykdom. Men 20 kilo har jeg ikke noe problem med. Bare ikke like mye som sist..
* Ser og har fått høre at jeg har begynt å legge på meg i ansiktet. Og liker det ikke.
* Har så mye sinne og møkk i meg for tiden at jeg er ett skikkelig utrivelig menneske å være med store deler av dagen. Heldigvis jeg er hjemme alene når det skjer, men likevel, usj!!!
* Blir enda mer forbanna når jeg blir snakket hardt til, ikke får viljen min eller sambiss ikke skjønner meg.
* Er møkklei folk som skal klage og syte for alt mulig rart, både gravide og ikke gravide.
* Google er en fin ting! Eller søkefunksjonen på diverse forum. Det går jo an å bla seg bakover i sider i stedenfor å ha 1000 tråder på samme side om sammen ting *oppgitt*
* Spiser minimalt med snop i dette svangerskapet og brus rører jeg sjeldent pga kullsyren gjør vondt i halsen.
* I Oslo fant jeg Mountain Dew- brusen med KIRSEBÆRSMAK!! Gjett om jeg var glad!!!!! Jeg ristet ut kullsyren og drakk den som den skulle vært gull verd, hehe!!!

-har lagt på meg 3 kilo siden jeg ble gravid..(var ikke så stor når jeg ble gravid heller, heller undervektig)
-gruer meg litt mer til denne fødselen, siden jeg nå vet hva det går ut på
-er livredd for strekkmerker[:'(]
-er sykemeldt pga kynnere og er ekstremt sliten, trodde det ikke gikk ann å være SÅÅÅ sliten, var sliten med aurora også..men hjelpes meg da
-gruer gleder meg til å bli 2 barnsmor og de utfordningene som kommer da
-irriterer meg over dem som sier" 2 jenter? åh, det er jo greit det også da" akkurat som det MÅ være en gutt hvis første ungen var ei jente
-er lei av å ikke kunne jobbe eller være aktiv pga svangerskapet

lille snegles sladder:

• har nesten ikke hatt ett eneste sympton på at jeg er gravid. er som før, enn så lenge [:)]
• før vi begynte dette prosjektet, prøvde jeg meg litt på NOKA-dietten, for å se om den funket, delvis i tilfelle jeg måtte ty til noe sånt etter en fødsel. fy så tåpelig!
• tror ikke at jeg kommer til å trives med stor mage [:o]
• synes at det var flaut å si til folk at vi skulle bli foreldre [8D]
• alle klær passer enda [&:]
• jeg synes at jeg ser ut som en 14-åring, men er 23
• gruet meg max til permisjon - tenk å ikke jobbe! men nå er det omvendt, kan ikke vente til tiden er der [:)] (litt pga. arbeidsforhold også)
• kunne spist sjokolade hver dag. gjør det sikkert også [:D]
• har ikke kjøpt en eneste ting til lille jenta vår enda [:)]
• det plager vettet av meg at vi ikke har navn til henne enda. vi hadde det perfekte guttenavnet!! [;)]
• gleder meg til å aktivisere jenta med saker og ting når hun blir større [:D]

• Alle er opptatt av kg, så da må vel jeg også være det. Lagt på meg 7-8 kg til nå og grunnen er inaktivitet og at jeg spiste mer enn vanlig de første 14 ukene.
  • Spiser som før gravidteten nå, deilig[:)] Blir kanskje en frukt mer enn vanlig. Ps: Hender at jeg får litt sukkerbehov og må ha en liten bit sjokolade.....
  • Redd for at jeg skal bli en mor som skal gjøre alt selv og ikke slipper far til. Løsning: Far må ha minimum 6 uker alene med barnet.
  • Lei av å klage når jeg går i trapper.....gjør vondt pga bekkenet.
  • Har dårlig samvittighet fordi jeg mange ganger tenker at jeg kunne ønske å være ferdig med graviditeten, slik at jeg kan ta meg et glass rødvin eller 4 med gode venninner.
  • Lurer veldig på hvordan det skal bli å gi slipp på jobben og det ansvaret jeg har der når jeg ikke lenger kan jobbe.......hmmmm
  • Er spent på hvordan det lille vidunderet ser ut[:)]
  • Håper jeg ikke blir en plage for ansatte i barnehage og skole, da jeg er pedagog selv (det sies at vi er de verste mødrene, fordi vi er veldig kravstore!!!).
  • Er glad for alderen min som førstegangsfødende (34 år).
  • Er stolt av magen og den gravide kropp, det er fantastisk alt kroppen gjør under en graviditet!

1. Jeg har bare gått opp 0,5 kg til nå (og det kan jeg ikke forstå ettersom det har blitt mange boller på meg etterhvert [X(]).

2. Jeg liker å være gravid, men jeg liker ikke å være i sentrum og at det er fokus på meg. Det er jo gjerne slik med gravide. Ikke så komfortabel med akkurat det av en eller annen grunn.

3. Jeg sover altfor lenge, jeg vil ikke si klokkeslett engang, men ikke si det til noen. [8D]

4. Jeg skal ikke tilbake i jobb før perm.

5. Jeg er en snopegris, men jeg har spist fint lite av det i løpet av denne tiden.

6. Jeg føler av og til at det ikke har gått opp for meg at jeg er gravid og at jeg skal bli mamma. Plutselig en dag sitter jeg der med en liten gutt i armene mine og aner ikke hva som har skjedd. [:-]

- jeg har ikke den ringeste aning hvor mye jeg har gått opp og det bryr meg heller ikke.
- er svimete og ukonsentrert, noe som gjør studiet veldig tungt.
- jeg snakker alt for mye baby, men det er kun det hjernen min er innstilt på.
- Har dysleksi og er veldig redd for at jenta vår skal få det.
- er lat som gravid, det plager meg litt.
- har fullstendig heftig kick på True Blood og har ikke lyst til å gjøre noe annet en å sove og se på det.

Back
Topp