Skype samtale med Danmark.. tips??

Jeg tror er det bedre enn gjennomsnittet, som er rundt 30%, men jeg er ikke helt sikker. Det er uansett gode prognoser! :) Masse lykke til!
ja de skrev det på mail. Men får mer eksakt under samtalen neste uke da. håper bare så inderlig det går på 1. for er ikke bare bare å reise til utlandet hele tiden.. med tanke på jobb og økonomi

Skype samtalen med klinikken i Danmark gikk veldig bra idag. De pleier å sette inn 5 dagers.. en sjelden gang 3 dagers.. De så jeg skal gå på kort protokoll og lav dose. motsetning til hva st Olavs sa. fordi jeg har nok med egg..

Skype samtalen med klinikken i Danmark gikk veldig bra idag. De pleier å sette inn 5 dagers.. en sjelden gang 3 dagers.. De så jeg skal gå på kort protokoll og lav dose. motsetning til hva st Olavs sa. fordi jeg har nok med egg..

Så fint at samtalen gikk bra! Masse lykke til med oppstart! Vet du når dere skal begynne? :)

vi regner med å begynne neste syklus. skal ta 2 vaksine dose idag. :) noen som vet hva medisiner vil ligge på når er lav dose og kort protokoll?

Spennende! Lurer på det samme selv, kort protokoll og lav dose her også. Tenkte å sjekke priser på felleskatalogen etterpå. Regner med rundt 10-12k, men vet ikke.

Jeg betalte ca. 9500 for medisiner ved min første IVF. Bemfola 150, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston. Endte med kortest mulige stimulering (uttak på dag 10). Da hadde jeg noen sprøyter til overs, for jeg tok ikke sjansen på å gå helt tomt. Så kunne klart meg med litt mindre sum hvis jeg ikke hadde kjøpt mer enn akuratt det jeg trengte.

Gonal-F og Orgalutran har jeg ikke brukt. Gonal-F er stimuleringen, Orgalutran er det som skal hindre eggløsning tror jeg. Ovitrelle er eggløsningssprøyte og kostet 351 kr sist jeg kjøpte den (i juli). Crinone er progesteron som du skal ta etter egguttak for å få holde på graviditeten. 1 pk Crinone (15 stk) kostet 555 kr sist jeg kjøpte. Du kan ringe til et apotek og høre prisen på de andre, hvis du ikke får svar her.

så da er det nok for stimulering i 12 dager da?er det gonal f som skal startes med på dag 2?
Jeg går ut fra at det er den du skal starte med på dag 2 ja. Men har du ikke fått et skjema for stimuleringen, der det står hva du skal ta hver dag? Du skal sannsynligvis på kontroll med ultralyd før du har brukt opp medisinen, og får da beskjed om hva du skal gjøre videre.

jeg skulle få tilsendt skjema også. Men ikke mottatt enda . De så jeg må på kontroll på dag 5,9 og 10. Men mener de dag 5 i syklusen eller dag 5 med sprøyter ?

jeg skulle få tilsendt skjema også. Men ikke mottatt enda . De så jeg må på kontroll på dag 5,9 og 10. Men mener de dag 5 i syklusen eller dag 5 med sprøyter ?
Sannsynligvis dag 5 i syklusen, men det er det jo klinikken som vet best, så jeg ville sjekket med dem. Skal du ta kontrollene i Norge, så du booker dem selv? Hvis ikke får du jo en tid fra klinikken.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp