Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
De har gitt oss 40-45% for å lykkes på 1 forsøk. er det bra eller dårlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har gitt oss 40-45% for å lykkes på 1 forsøk. er det bra eller dårlig
ja de skrev det på mail. Men får mer eksakt under samtalen neste uke da. håper bare så inderlig det går på 1. for er ikke bare bare å reise til utlandet hele tiden.. med tanke på jobb og økonomiJeg tror er det bedre enn gjennomsnittet, som er rundt 30%, men jeg er ikke helt sikker. Det er uansett gode prognoser!Masse lykke til!
Skype samtalen med klinikken i Danmark gikk veldig bra idag. De pleier å sette inn 5 dagers.. en sjelden gang 3 dagers.. De så jeg skal gå på kort protokoll og lav dose. motsetning til hva st Olavs sa. fordi jeg har nok med egg..
vi regner med å begynne neste syklus. skal ta 2 vaksine dose idag.Så fint at samtalen gikk bra! Masse lykke til med oppstart! Vet du når dere skal begynne?![]()
vi regner med å begynne neste syklus. skal ta 2 vaksine dose idag.noen som vet hva medisiner vil ligge på når er lav dose og kort protokoll?
dette skal jeg ta.. noen som vet hva det koster ca?Vis vedlegget 362619
jeg prøvde sjekke på nett men skjønte ikke så mye av det.Du kan også sjekke prisene i felleskatalogen på nett, der ligger alt tilgjengelig. Eller sjekke på apotekenes nettsider. Jeg brukte alt fra 6,000kr til 15,000kr per forsøk i medisiner, det kom helt an på hvilke medisiner de skrev ut.
så da er det nok for stimulering i 12 dager da?er det gonal f som skal startes med på dag 2?Det står under "Pakninger, priser og refusjon". For eksempel for Gonal-F: https://www.felleskatalogen.no/medisin/gonal-f-merck-559721#pakninger
Du skal ha den med 900 enheter. 900 IE/1,5 ml1 stk. (ferdigfylt penn) 3287,50 kr.
Og så er det skrevet ut to til deg. Hvis du skal ha 150 enheter per dag holder en pakke til 6 dager.
Jeg går ut fra at det er den du skal starte med på dag 2 ja. Men har du ikke fått et skjema for stimuleringen, der det står hva du skal ta hver dag? Du skal sannsynligvis på kontroll med ultralyd før du har brukt opp medisinen, og får da beskjed om hva du skal gjøre videre.så da er det nok for stimulering i 12 dager da?er det gonal f som skal startes med på dag 2?
Sannsynligvis dag 5 i syklusen, men det er det jo klinikken som vet best, så jeg ville sjekket med dem. Skal du ta kontrollene i Norge, så du booker dem selv? Hvis ikke får du jo en tid fra klinikken.jeg skulle få tilsendt skjema også. Men ikke mottatt enda . De så jeg må på kontroll på dag 5,9 og 10. Men mener de dag 5 i syklusen eller dag 5 med sprøyter ?
ja skal finne en gynekolog herSannsynligvis dag 5 i syklusen, men det er det jo klinikken som vet best, så jeg ville sjekket med dem. Skal du ta kontrollene i Norge, så du booker dem selv? Hvis ikke får du jo en tid fra klinikken.