Skyggestrek?

En tråd i 'April 2022' startet av Glitter2018, 3 Aug 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Glitter2018 Flørter med forumet Septemberhjertene 2018

Tok denne med morgenurin, det er absolutt en strek der - men skygge eller positiv test?

A799B38C-AF9C-4475-A14C-B0290314082B.jpeg
    8C22A282-78EB-4FF7-991F-9056B418D40B.png

• Optimistisk Optimistisk x 2
  2. Mammalaila Flørter med forumet

Ser strek, men vanskelig å si. Hvor mange dpo er du? :happy: Og hva slags merke er testen?

3. Glitter2018 Flørter med forumet Septemberhjertene 2018

Jeg er 10dpo i dag, testen er en sånn rfsu test tidlig!

4. Eplefrø Flørter med forumet

Tipper at om du venter et par dager, så blir den steken der mer tydelig. For jeg ser strek jeg altså :Heartbigred

5. Eplefrø Flørter med forumet

Hater forøvrig de testene der... :bored:

6. Glitter2018 Flørter med forumet Septemberhjertene 2018

Er så utålmodig jeg haha. Testet først med strimmel fra normal, følte selv at jeg skimta noe i det fjernet, så raska meg på butikken og kjøpte den med sensitivitet på 10 mIU/ml! Og der kom endelig streken som jeg følte på. Første prøvemåned, så flaks om det går, men veldig spennende prossess! hååååper!!!!! :Heartred Jeg er så utålmodig så tester på nytt imorgen ha ha

• Optimistisk Optimistisk x 1
  7. Student jente! Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Ser strek jeg også!! Te en ny i morgen eller om et par dager :)

8. Ljubav94 Blir kjent med forumet

Ser strek, men vanskelig å tyde denne.
    Ta en ny test, og gjerne annet merke!
    Tok flere av disse selv og ble strek, men ble usikker om det var positiv eller skygge på alle 3.. Med en gang jeg brukte et annet merke ble streken mye klarere og jeg var ikke i tvil ❤

9. Glitter2018 Flørter med forumet Septemberhjertene 2018

CC0E5866-5278-43C0-BC4E-6D58E3B337FE.jpeg Oppdatering! Kjøpte en fra vitus apotek, merke lloyd, den viste negativ. Men denne fra normal viser jo noe i det fjerne i dag

• Optimistisk Optimistisk x 3
  10. Rebeccaaa Flørter med forumet

Syns den ser positiv ut :happy:

• Enig Enig x 1
  11. Momme Elsker forumet ❤Januarlykke 2022❤

Sniker fra januar :happy: Jeg vil ikke si den er negativ! Den ser tidlig positiv ut, jeg ser strek. Prøv igjen på morgenurin imorgen eller i overimorgen, og ikke bli overrasket om den er litt sterkere;)

Del denne siden