Skyggestrek?

Glitter2018

Flørter med forumet
Septemberhjertene 2018
Tok denne med morgenurin, det er absolutt en strek der - men skygge eller positiv test?

A799B38C-AF9C-4475-A14C-B0290314082B.jpeg
8C22A282-78EB-4FF7-991F-9056B418D40B.png
 
Tipper at om du venter et par dager, så blir den steken der mer tydelig. For jeg ser strek jeg altså :Heartbigred
 
Tipper at om du venter et par dager, så blir den steken der mer tydelig. For jeg ser strek jeg altså :Heartbigred

Er så utålmodig jeg haha. Testet først med strimmel fra normal, følte selv at jeg skimta noe i det fjernet, så raska meg på butikken og kjøpte den med sensitivitet på 10 mIU/ml! Og der kom endelig streken som jeg følte på. Første prøvemåned, så flaks om det går, men veldig spennende prossess! hååååper!!!!! :Heartred Jeg er så utålmodig så tester på nytt imorgen ha ha
 
Ser strek, men vanskelig å tyde denne.
Ta en ny test, og gjerne annet merke!
Tok flere av disse selv og ble strek, men ble usikker om det var positiv eller skygge på alle 3.. Med en gang jeg brukte et annet merke ble streken mye klarere og jeg var ikke i tvil ❤
 
CC0E5866-5278-43C0-BC4E-6D58E3B337FE.jpeg Oppdatering! Kjøpte en fra vitus apotek, merke lloyd, den viste negativ. Men denne fra normal viser jo noe i det fjerne i dag
 
Vis vedlegget 362589 Oppdatering! Kjøpte en fra vitus apotek, merke lloyd, den viste negativ. Men denne fra normal viser jo noe i det fjerne i dag
Sniker fra januar :happy: Jeg vil ikke si den er negativ! Den ser tidlig positiv ut, jeg ser strek. Prøv igjen på morgenurin imorgen eller i overimorgen, og ikke bli overrasket om den er litt sterkere;)
 
Back
Topp