Skyggestrek?

Ja okei takk!

nei er det jeg har stusset på selv også, at jeg har jo hatt mensen- så det skal jo ikke gå an! Allikavel må det jo være noe når 5-6 tester blir sånn. Har ikke prøvd eltest, da må jeg gå til innkjøp av det. Men hvis el gir utslag på g-tester så satser jeg på at det var derfor! Trodde bare jeg hadde lest tidligere at det var motsatt :confused:
Jeg har opplevd å få svake streker på gtest ved / rundt eggløsning. Og så har jeg opplevd en posetiv eltest, og negativ eltest når jeg var gravid, så ikke alle el tester som slår ut posetivt ved el, ser det ut som.
 
Ja okei takk!

nei er det jeg har stusset på selv også, at jeg har jo hatt mensen- så det skal jo ikke gå an! Allikavel må det jo være noe når 5-6 tester blir sånn. Har ikke prøvd eltest, da må jeg gå til innkjøp av det. Men hvis el gir utslag på g-tester så satser jeg på at det var derfor! Trodde bare jeg hadde lest tidligere at det var motsatt :confused:
Tatt ny g test?? :)
 
Tatt ny g test?? :)
Ja og fant svaret på hvorfor de er som de er! To av testene så sånn her ut før jeg i det hele tatt hadde tisser på dem, så er jo tydelige streker der fra før
33B05BFD-B4C8-4DE7-94AD-ECCB110B0F36.jpeg
 
Men åssen ble den etter du hadde tisset på den da? Veldig typisk. Slik var mine tester også :(
Kastet den egentlig uten å gidde å se noe spesielt på den siden jeg konkluderte med at det var noe feil på testene:rolleyes:

men har hatt mensenlignende smerter 3-4 ganger i ettermiddag, så regner med det er smerter for at eggløsning er på vei til å skje (i morgen)!
 
Back
Topp