Skyggestrek?

Er det noe grunn til at den øverste testen er så missfarget egentlig? Kan jo være det var noe galt med den ene som fikk strek
 
Vanskelig å se på den synes jeg da bildet er så mørkt og kornete :(

men jeg tror noe er på gang :) jeg har aldri fått så røde tester uten at jeg har vært gravid.
Men planen er absolutt ikke å være gravid nå, derfor jeg er litt stresset, Hehe! Av og til syns jeg testene ser blendahvite ut, mens andre ganger føler jeg at jeg skimter en svak strek
 

Vedlegg

  • F107C0F3-094D-4DC1-8B30-A8937E52F423.jpeg
    F107C0F3-094D-4DC1-8B30-A8937E52F423.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 37
Ja det gir jo mest mening at det er skyggestrek! Selvom det er dumt at man skal få så mange fra samme «bunke»
Hvor er du i syklusen? Mange som får svake streker når de forvente eggløsning:)
 
Har eggløsning til fredag i følge appen, men første test tok jeg forrige fredag, kan de gi det en uke før eggløsning?
Det spørs hvor høyt lh er... Kanskje el kommer litt før? Ville prøvd en eltest for sikkerhets skyld:) Eller kan du blitt gravid sist pp, og kanskje du har hatt en kjemisk? Nei, ikke lett å si... prøv en eltest og se det derfra:) Hvis ikke så kan det jo være noe galt med testene..
 
Det spørs hvor høyt lh er... Kanskje el kommer litt før? Ville prøvd en eltest for sikkerhets skyld:) Eller kan du blitt gravid sist pp, og kanskje du har hatt en kjemisk? Nei, ikke lett å si... prøv en eltest og se det derfra:) Hvis ikke så kan det jo være noe galt med testene..
lh?:sorry: Hva betyr det, ikke så inni dette haha!
Hm ja har blitt rådet av noen venner til å ta en digital, men vil jo ikke tro en slik hadde slått ut ettersom at disse er så svake?
 
lh?:sorry: Hva betyr det, ikke så inni dette haha!
Hm ja har blitt rådet av noen venner til å ta en digital, men vil jo ikke tro en slik hadde slått ut ettersom at disse er så svake?
Lh er det som kommer når egget slipper, når det kommer på det høyeste toppen, så slipper egget. Det er det som gjør at en eggløsning test blir posetiv, streken like sterk el sterkere. Når den er på det sterkest slipper som regel egget. Så hvis du sier at du forventer el på fredag, da hadde du jo mensen for ca. 2 uker siden, så da kan det ikke være graviditet de slår ut på. Så da setter jeg fingen på at de slår ut pga du forvente eggløsning snart. Har du prøvd en eggløsningstest?
DCE9A4D8-7B44-4C8B-AF85-32C3F0673CEA.jpeg


Her er noe jeg legger ved fra nettet:

Som regel står det fra produsent at man får eggløsning 24-48 timer etter første positive test. Som regel stemmer dette, men man kan også oppleve å få positivtest samme dag, eller dagen etteregglsning.

Når det gjelder meg tror jeg egget slipper når jeg får eggløsningsmwrten, selv om jeg får posetiv eltest dagen etter også...
 
Last edited:
Lh er det som kommer når egget slipper, når det kommer på det høyeste toppen, så slipper egget. Det er det som gjør at en eggløsning test blir posetiv, streken like sterk el sterkere. Når den er på det sterkest slipper som regel egget. Så hvis du sier at du forventer el på fredag, da hadde du jo mensen for ca. 2 uker siden, så da kan det ikke være graviditet de slår ut på. Så da setter jeg fingen på at de slår ut pga du forvente eggløsning snart. Har du prøvd en eggløsningstest?
Vis vedlegget 311680

Her er noe jeg legger ved fra nettet:

Som regel står det fra produsent at man får eggløsning 24-48 timer etter første positive test. Som regel stemmer dette, men man kan også oppleve å få positivtest samme dag, eller dagen etteregglsning.

Når det gjelder meg tror jeg egget slipper når jeg får eggløsningsmwrten, selv om jeg får posetiv eltest dagen etter også...
Ja okei takk!

nei er det jeg har stusset på selv også, at jeg har jo hatt mensen- så det skal jo ikke gå an! Allikavel må det jo være noe når 5-6 tester blir sånn. Har ikke prøvd eltest, da må jeg gå til innkjøp av det. Men hvis el gir utslag på g-tester så satser jeg på at det var derfor! Trodde bare jeg hadde lest tidligere at det var motsatt :confused:
 
Back
Topp