Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ingenting men mitt streksyn er dårlig.
Skyggestreker er typiske grå. Mens ordentlige streker har det samme fargestoffet som kontrollstreken.
Kan se noe om jeg vipper skjermen men RFSU er DRITT tester i mine øyne så jeg antar dette er skygge..
Anbefaler deg å kjøpe babyplan testeneTusen takk for svar! Ja, jeg har brukt de strimlene tidligere, og de var noe dritt. Men synes forsåvidt de fleste testene de selger på apoteket her er noe dritt[emoji85]
Hvor mange dpo er du?
Okey. Men da ville jeg ventet noen dager til med å teste igjen og se da.Mellom 9 dpo og 13 dpo tipper jeg. Men tester ikke etter EL, så aner egentlig ikke[emoji85]
Skimter noe. Håper den blir sterkere.Noen som ser streken her? Og har dere erfaring med skyggestrek på disse?Vis vedlegget 261534
Jeg syntes det ser ut som en begynnende positiv testNoen som ser streken her? Og har dere erfaring med skyggestrek på disse?Vis vedlegget 261534
... Lykke til med videre testing, håper det er baby-strek

Støtter denne! Har fått mange skyggestreker på rfsu tidlig. Den er håpløs!!Kan se noe om jeg vipper skjermen men RFSU er DRITT tester i mine øyne så jeg antar dette er skygge..