Skyggestrek RFSU test tidlig

sb88

Glad i forumet
Julibarna2014
Noen som ser streken her? Og har dere erfaring med skyggestrek på disse?
IMG_0406.JPG

Kan se noe om jeg vipper skjermen men RFSU er DRITT tester i mine øyne så jeg antar dette er skygge..

Jeg ser ingenting men mitt streksyn er dårlig.
Skyggestreker er typiske grå. Mens ordentlige streker har det samme fargestoffet som kontrollstreken.

Tusen takk for svar[emoji4] jeg har ett for godt streksyn tror jeg, så mitt syn er ikke til å stole på[emoji85]

Kan se noe om jeg vipper skjermen men RFSU er DRITT tester i mine øyne så jeg antar dette er skygge..

Tusen takk for svar! Ja, jeg har brukt de strimlene tidligere, og de var noe dritt. Men synes forsåvidt de fleste testene de selger på apoteket her er noe dritt[emoji85]

Tusen takk for svar! Ja, jeg har brukt de strimlene tidligere, og de var noe dritt. Men synes forsåvidt de fleste testene de selger på apoteket her er noe dritt[emoji85]
Anbefaler deg å kjøpe babyplan testene :) de er gode.. har aldri hatt problem med de :)

Syns jeg ser noe. Men etter å ha lest så mye negativt om disse testene så ville ikke jeg stolt på de.
Men håper det er en babystrek:)

Tusen takk alle sammen! Kjennes ut som tanta er på vei.. men får bare bruke tiden til hjelp[emoji1303]

Back
Topp