6mnd kontroll
Vekt: 8220g
Lengde 69,5 cm
Ho: 43,3 cm
Han har stukket seg enormt den siste måneden !!
Jeg som var redd at utviklingsfasen med mattull og forkjølelsen hvor han nesten ikke ville ha mat hadde satt spor, men neida. Legger fint på seg.
Eneste jeg er bekymra for er at kurven på hodeomkrets har flata ut noe, men legen var ikke bekymra i det heletatt. Men jeg blir jo selvsagt det så skal en tur til hs for å måle om en måneds tid
Ellers fikk han masse skryt for at han var så tålmodig på helsesjekk "slikt blir det gode studenter av" så legen
Ellers går det i ett om dagen, og de dagene vi ikke gjør noe ligger vi kun på gulvet og leker og utforsker
Vi har begynt på babysvømming, kl 16 på eftan, lite tid i vannet og litt så som så opplegg. Hadde vi ikke allerede betalt hele kurset er jeg usikker på om vi hadde fortsatt, mer stress enn kos. Men vi får undervannsbilder på slutten av kurset, og det er forsåvidt helt ok mtp at jeg blir trygg på å ha med han i vann også. Blir veldig gøy idag da papsen bruker litt flex på jobb for å bli med
Fattern er nemlig den kuleste personen i verden om dagen, mamma er fortsatt aller best når ting ikke er greit, men ansiktet lyser opp når han ser pappaen sin og ingen får han til å le som han ❤
Med meg går det mye bedre, gjenvunnet kontrollen på sukkersuget, det er der nesten hele tiden men jeg klarer å takle det. Jeg har nesten klart å slutte med nesespray, fortsatt en dose nesespray hver kveld for jeg legger meg men blir mindre og mindre tett.
Så sånn alt i alt smiler livet