Skurv???

MagMetal

Betatt av forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
Lille jenta mi er nesten 5uker gammel og jeg ser at huden i hodebunnen flasser av. Er dette skurv? Burde jeg gjøre noe med dette?

Du kan ha litt barnolje og massere forsiktig i hodebunnen, eller ha olje i badevannet. Så bruker du en fin kam etterpå og kammer først bakover (eller mot hårene) og så fremover :) gjenta hver/annenhver dag så forsvinner det etterhvert

Du måååå ingenting, det forsvinner av seg selv sakte men sikkert.
Men du kan også gjøre som Thessaniya foreslår, da forsvinner det fortere :)

Lille har fått litt her og, på de andre barna brukte jeg lusekam og olje og gjorde som skrevet over her :)

Forsvinner det egentlig av seg selv? Har en gutt på snart 3 som enda har skurv fra spedbarnsperioden :p skal være litt flittigere denne gang med å fjerne ordentlig om mini her også får det!

Lille har fått litt her og, på de andre barna brukte jeg lusekam og olje og gjorde som skrevet over her :)

Hva slags olje brukte du? Og smører man og la den være litt ? Eller ?:)

Forsvinner det egentlig av seg selv? Har en gutt på snart 3 som enda har skurv fra spedbarnsperioden :p skal være litt flittigere denne gang med å fjerne ordentlig om mini her også får det!
Gjorde det hos min eldste i alle fall :)
Alt var vel borte litt før han fylte 2 år. Har ingenting nå og er 2 år og 3 mnd, og han hadde myyyye :p

Samme her med datteren vår på 2. Og jeg har tenkt som deg; denne gangen skal jeg ta det tidlig!

Det forsvinner ikke av seg selv etter min erfaring.

Gjorde det hos min eldste i alle fall :)
Alt var vel borte litt før han fylte 2 år. Har ingenting nå og er 2 år og 3 mnd, og han hadde myyyye :p

Hehe, ikke forsvunnet her. Men så har han eeeeekstreeemt mye hår :p

Hehe, ikke forsvunnet her. Men så har han eeeeekstreeemt mye hår :p
Min fikk nesten ikke hår før han var passert 1 år han :p
Så det meste hadde forsvunnet da, og så forsvant resten sakte men sikkert frem til 2 årsalderen ;)

Back
Topp