M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er rett over fontanellen så tørr ikke å røre det skal prøve med olivenoljeIkke så lett å se men skurv er liksom fet gulaktig flass. Ser ut som det øverst på bildet. Smør med olivenolje på kvelden sier vår helsestasjon og prøv forsiktig å børste med baby børste dagen etter.
Det er fuktighet som hjelper
Vi bruker olivenolje i bad, i rompa, og på hodet, etter anbefaling helsestasjon. De er super fan og vi synes det funker veldig bra
Funker det like godt med babyolje?Ikke så lett å se men skurv er liksom fet gulaktig flass. Ser ut som det øverst på bildet. Smør med olivenolje på kvelden sier vår helsestasjon og prøv forsiktig å børste med baby børste dagen etter.
Det er fuktighet som hjelper
Vi bruker olivenolje i bad, i rompa, og på hodet, etter anbefaling helsestasjon. De er super fan og vi synes det funker veldig bra
Det gjør vi også, han er nå nesten helt fri for skurv vi bader også i olje ;-)Ser ut som litt skurv ja. Vi børster med en myk børste morgen og kveld og da løsner det litt om litt
Jeg synes det, vi har brukt natusan sin babyoljeFunker det like godt med babyolje?
Hva er galt med natusan?Helsesøster grøsset ved tanken på babyolje fra butikk, spesielt Natusan. Helsestasjon var opptatt av naturlige oljer som olivenolje sa hun.
Who knows. Tror de var veldig opptatt av naturlige produkter til baby. Barnelegen (utenfor helsestasjon) også, var opptatt av at det er fryktelig mange produkter til barn/ baby og at det ligger mye penger i den industrien der og mye er dårlige ingredienser. Men jeg spurte ikke noe nærmere om det. Han anbefalte miniderm krem fra apotek forresten.Hva er galt med natusan?
Ingenting galt med det. Han har ikke så mye så det faller nok av litt etter litt, men det virker som at hodebunnen er litt tørr så kommer til å ha på litt olje når vi baderHva er galt med skurv sier nå jeg da... ☺
Ok ☺Ingenting galt med det. Han har ikke så mye så det faller nok av litt etter litt, men det virker som at hodebunnen er litt tørr så kommer til å ha på litt olje når vi bader
Det klør litt i fingrene etter å pirke, men vet det ikke blir bedre av det så prøver å la værOk ☺
Husker de to andre fikk MASSE etter de bikka 3-4 mnd.. Fikk beskjed om å la det være..Ikke så lett
Men det forsvant i løpet av de første årene..
Noen sier at det kommer tilbake. Men har tatt bort litt selv så tror ikke det har så mye å si.Nå har jeg dratt av litt, eller, egentlig en del. Blir det værre av å pelle, eller har det ingenting å si?