Skulle ha pakket baggen...

Jeg liker best å være klar, men er så lat at jeg ikke gidder/orker å gjøre det før jeg MÅ og det irriterer meg masse! I dag skal jeg få pakket den! Er 36+ 2 nå!

kjenner jeg burde gjort det etter turen til jm idag.. men har ikke flytta hjem til der alt er så det blir umulig før om 2 uker.. men DA blir den pakka :) - satser bare på at han vil holde seg inne til da :)

Jeg har pakket bagen litt etter litt, og i dag var den ferdig:D
Har sikkert brukt 2 uker på å pakke den:p

Begynn med å finn frem bagen, så tar du ett par ting hver dag, og vips er den ferdig:)

Funnet frem noe nå i sag, også blir det å bare putte ting oppi etterhvert. Den er ihvertfall påbegynt nå ;)

Skal vaske klærne i str 50 i morgen, så blir det å pakke tingene til mini iallefall! Er "bare" 34+5 , men greit å ha noe klart.

Det får vente til neste uke, akkurat nå har jeg mer enn nok med jobben. Håper han ikke kommer for tidlig, for forberedelsene begynner når jeg går ut i permisjon.

37 uker i morra og fortsatt ikke begynt å pakke. I dag må jeg bare ta meg i nakkeskinnet og få det gjort. Hun kan jo komme når som helst.... Bah! Hadde vært en smule flaut å komme uten å ha med noe. Bor en time unna så er liksom ikke "bare" å hente heller. Skjerpings!

Da har jeg endelig fått pakket sykehusbagen:D syns den ble veldig full, men vet ikke hva jeg eventuelt skal ta ut:p
Så flink... ikke kommet så langt jeg.. menmen.. tar det som det kommer :-P

Baah...jeg vet ikke engang hvor bagger og kofferter er. Haha! Vi får nøklene til nyhuset på mandag,men bagen skulle absolutt ha vært pakket med tanke på prematur fødsel sist gang og jeg har mye modningstegn.

Har vaska bagen nå og det er det så langt. Hjemme med vannkoppgutt så er litt begrenset hva jeg får gjort, men med litt mer søvn skal jeg nok klare å få vasket litt babytøy i morgen

jeg TROR min er klar nå... :P vurderer sterkt å legge den ut i bilen snart også sånn i tilfelle vi plutselig får d travelt, eller er et annet sted enn hjemme... Er liksom litt avstander her siden vi bor i en bygd, og har 1,5 time nesten til sykehuset.. SÅ hvis vi er hos min familie, eller på handlesenter er d 20 min omvei å kjøre hjem liksom :P

jeg TROR min er klar nå... :P vurderer sterkt å legge den ut i bilen snart også sånn i tilfelle vi plutselig får d travelt, eller er et annet sted enn hjemme... Er liksom litt avstander her siden vi bor i en bygd, og har 1,5 time nesten til sykehuset.. SÅ hvis vi er hos min familie, eller på handlesenter er d 20 min omvei å kjøre hjem liksom :P

Her er det også langt til sykehuset. Men heldigvis ikke så lange avstander i selve bygda. Sist hadde jeg bagen i bilen fra uke 37. Kanskje jeg burde satt den ut i bilen nå, så er den klar og jeg trenger ikke tenke på det:)

Det hadde ikke jeg gjort.. plutselig er gubben ute på noe med bilen.. krise om alt er borte når jeg må på sykehuset!

Her er det også langt til sykehuset. Men heldigvis ikke så lange avstander i selve bygda. Sist hadde jeg bagen i bilen fra uke 37. Kanskje jeg burde satt den ut i bilen nå, så er den klar og jeg trenger ikke tenke på det:)
sånn her og, hvis vi er i bygda går d fint, men siden min familie bor nærmere byen, (i motsatt retning av d sykehuset jeg vil på), så blir d fort litt avstander :P

I dag skal jeg også pakke den :-D
Troooor jeg ;-)
Min er fortsatt ikke ferdig pakket ;) men nå ligger det noen bodyer,strømpebukser og lue til babyen oppi der, da kommer vi langt;) også har jeg pakket ned noen klær til meg selv, og må få pakket ned toalettvesken så er det nok snart klart :)

Back
Topp