Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink... ikke kommet så langt jeg.. menmen.. tar det som det kommerDa har jeg endelig fått pakket sykehusbagen syns den ble veldig full, men vet ikke hva jeg eventuelt skal ta ut
jeg TROR min er klar nå... vurderer sterkt å legge den ut i bilen snart også sånn i tilfelle vi plutselig får d travelt, eller er et annet sted enn hjemme... Er liksom litt avstander her siden vi bor i en bygd, og har 1,5 time nesten til sykehuset.. SÅ hvis vi er hos min familie, eller på handlesenter er d 20 min omvei å kjøre hjem liksom
sånn her og, hvis vi er i bygda går d fint, men siden min familie bor nærmere byen, (i motsatt retning av d sykehuset jeg vil på), så blir d fort litt avstanderHer er det også langt til sykehuset. Men heldigvis ikke så lange avstander i selve bygda. Sist hadde jeg bagen i bilen fra uke 37. Kanskje jeg burde satt den ut i bilen nå, så er den klar og jeg trenger ikke tenke på det
Min er fortsatt ikke ferdig pakket men nå ligger det noen bodyer,strømpebukser og lue til babyen oppi der, da kommer vi langt også har jeg pakket ned noen klær til meg selv, og må få pakket ned toalettvesken så er det nok snart klartI dag skal jeg også pakke den :-D
Troooor jeg ;-)