Skulle ha pakket baggen...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jaja, jeg burde jo ha pakket ferdig baggen snart nå som jeg er 36 uker.... Meeeen jeg har null energi til å gjøre noe som helst, føler meg helt tappet. Flere som har det sånn? Jeg har ikke fått gjort klart NOE! Ikke funnet frem babyklærne enda heller...

Samme som deg.. tappet for energi og får ikke gjort en dritt :-( kvalm og kastet opp idag også.. håper ikke dette fortsetter!! :-(

Kjente nå at det er ulempen med å vente for lenge med sånne gjøremål! :) vi blir jo ikke akkurat sprekere blir vi vel :D :S

Samme her. 37 uker i dag og har vært syk de siste dagene. Så her er ingenting gjort. Heldigvis bare 2 dager til på jobb, så da håper jeg både formen og energien er på plass så jeg får gjort siste innspurt.

Ja,glad jeg var såpass tidlig ute :)

Her har forkjølelsen inntatt kroppen og formen er rævva!!:( Håper den bedrer seg snart, så jeg kan kose meg med de siste forberedelsene før babyen kommer. 35+2 i dag, så har jo litt tid;)

Jeg har heller ikke fått pakket bagen. Må finne bagen jeg skal ha først, men vet ikke hvor den er og orker ikke lete... Haha. :P Har funnet fra et par truser, en singlet, et par sokker og en joggebukse som skal være med. Det er det eneste.

Min mann har tvingt meg til å lage til en bag, hadde det ikke vært for ham, så hadde den fremdeles ikke vært noen bag :-)

Liten energi her også, selv om de rundt meg forventer samme prestasjonsnivå som tidligere...
Hver dag tenker jeg "idag skal jeg pakke bagen".
Men så kommer husarbeid, sykt barn, matinnkjøp osv foran.
Og jeg er jo ikke så langt på vei at det er noen hast helt ennå. :-)

Kan mannen din hjelpe deg?
Hva med å ta en ting oppi for hver dag? :-)

Er ikke mer enn 34 uker men tror jeg brukte opp alt jeg hadde igjen av energi i kroppen i sist uke. For nå har det sagt stopp! Ikke mye jeg har gjort i dag, men helt utslitt og ødelagt i bekkenet / beina. Kjente kvalmen oppi halsen når jeg måtte støvsuge, og middagen står halvferdig på ovenen som jeg må gjøre ferdig...Måtte på sykehuset i går pga ødemer i føtter/hender og ansikt, men gudsjelov alle prøver var i ordne, men er vel et tegn på at det ikke er så lenge igjen. Nå ble det mye klaging på meg her men. Må få pakket fødebagen jeg også, tenkt på det lenge men:)

Har heller ikke gjort det enda. Har vært plaget med ulike virus og forkjølelser de neste ukene så har ikke hatt energi de siste ukene til noen ting. Må vel kanskje tenke på bag nå snart.. Men må kjøpe meg et par innetøfler hvertfall, det var uvurderlig sist gang.

Fordi formen min har vært veldig dårlig over lang tid, har jeg gjort klart litt og litt. Har brukt flere uker på ting som normalt går raskt, men har ikke klart noe annet. I dag kom jeg omsider i mål etter sikkert minst et par måneders forberedelse. Så mitt råd er å ta litt innimellom når du har overskudd til det, i stedet for å gjøre alt på en gang ☺️

Jeg har f.eks handlet det meste over nett, og fått mannen til å hente det. Har så funnet frem alle klær som skal vaskes en dag. Så har det gått noen dager før jeg har satt på vasken. Den må jo henges opp med en gang, men kan fint henge noen dager til overskuddet er der.. :smiley-chores011
Så var det bretting og stryking da-det kan fint vente i maaaange dager før det blir gjort ☺️:smiley-chores007 -og legger du klærne i en kurv e.l. ligger de fint der i flere dager før de trenger å bli lagt på plass i skuffen ;) Det har tatt tid, men jeg har ikke hatt overskudd til å gjøre det på noen annen måte, så kanskje det kan hjelpe deg også ☺️

Jeg føler også at det har stresset meg at jeg ikke er ferdig fordi jeg ikke vet om formen blir enda værre, så det har hjulpet meg til å presse meg til å gjøre litt selv om jeg egentlig ikke har orket.. Føler med deg og håper det løsner snart! ☺️

Jeg har endelig fått begynt å vaske litt tøy, dyner osv. Det er helt kaos på vaskerommet. Har fortsatt ikke noen plass å legge alt babytøyet. Det klesskapet må ryddes først... Og det er jo såå tiltak. Har begynt å tenke på pakking av bagen. Men har ikke fått gjort noe med det enda. Siste kom til verden 3 uker før termin. Og da vannet plutselig gikk, så var jeg veldig glad for at bagen var pakket og klar. Derfor så stresser det meg litt at jeg ikke har pakket. Det er kommer enn tre uker til termin, men man vet aldr. Hvor er energien når man trenger den ?

Har skullet pakke den i over en uke og fortsatt ikke fått ut fingeren. Alt annet er klart da, men hadde vært greit å ha den klar da hun egentlig kan komme når som helst nå... Får ta meg selv i øra.... I morra :D

Jeg har funnet fram ting til babyen som skal være med, men that's it! Nå er jeg bare 33 uker på vei, men liker jo å ligge litt i forkant :p

Har tatt frem selve bagen og planen er å pakke den i løpet av uken, er 36 uker på lørdag:) så får vi se om jeg får gjort det da:P

Er også over 36 uker og ingenting pakket. Babytøyet ligger klart i skuffa da, men ikke lett frem det jeg vil ha med. Bagen er full i andre saker etter vi flytta i fjor sommer og ikke orket å tømme den :p uff, ikke lett å finne energi til å gjøre slikt når man er i denne formen! Føler meg som en strandet hval! :(

Eg pakka baggen i uke 36 på oppfordring frå mannen:P no er det berre småting som gjenstår og det er det berre å slenge oppi på veg ut døra. Er 38 uker i mårra, men frykter at vesla ikkje kjem før etter påske...:/

Har pakket til mini men ikke meg selv :p tenker jeg vil kjøpe ny kosedress og morgenkåpe så jeg kan føle meg litt fresh :)

jeg HATER å pakke, og utsetter det alltid til siste liten. Selv om jeg ellers liker å være godt forberedt. Så nå er det som vanlig blitt en oppgave som henger over meg :p

Back
Topp