Fordi formen min har vært veldig dårlig over lang tid, har jeg gjort klart litt og litt. Har brukt flere uker på ting som normalt går raskt, men har ikke klart noe annet. I dag kom jeg omsider i mål etter sikkert minst et par måneders forberedelse. Så mitt råd er å ta litt innimellom når du har overskudd til det, i stedet for å gjøre alt på en gang
Jeg har f.eks handlet det meste over nett, og fått mannen til å hente det. Har så funnet frem alle klær som skal vaskes en dag. Så har det gått noen dager før jeg har satt på vasken. Den må jo henges opp med en gang, men kan fint henge noen dager til overskuddet er der..
Så var det bretting og stryking da-det kan fint vente i maaaange dager før det blir gjort
-og legger du klærne i en kurv e.l. ligger de fint der i flere dager før de trenger å bli lagt på plass i skuffen
Det har tatt tid, men jeg har ikke hatt overskudd til å gjøre det på noen annen måte, så kanskje det kan hjelpe deg også
Jeg føler også at det har stresset meg at jeg ikke er ferdig fordi jeg ikke vet om formen blir enda værre, så det har hjulpet meg til å presse meg til å gjøre litt selv om jeg egentlig ikke har orket.. Føler med deg og håper det løsner snart!