Skuffet over mamma..

Hei! Travel dag! ;) Har akkurat kommet hjem fra julebord. :) Jeg har spurt svigermor og hun reagerte akkurat sånn jeg hadde håpet! :-) Hun ble kjempeglad og sa at hadde hun hatt planer den dagen så hadde de blitt avlyst tvert for å få oppleve å se barnebarnet sitt på ultralyd! hun ble veldig kry og gleder seg masse. Hun hadde jo aldri vært så heldig å få være med på noe sånt før. :) Jeg er glad for avgjørelsen og føler at det ble rett. Så blir det jo spennende å se hvordan mamma reagerer når hun får høre det.. Hehe.. (den lille på venstre skulder godter seg litt nå.. Hihi..;)) Er ikke så trist i dag som i går, nå er jeg mer oppgitt -så nyforelsket går det vel ikke ann å være i en alder av 53 år.. :-P Men det løser seg fint og jeg gleder meg masse til å få se lille mirakel i magen!! :-D Det blir så koselig! <3 takk for støtten jenter, den var god å ha! ><3 >
 
Det var koselig å høre at det ordnet seg til slutt. Det må være mye bedre å ha med en som oppriktig gleder seg enn en som man føler man "tvinger" med på en måte. :-)
Håper moren din blir satt litt "på plass" nå for det fortjener hun. ;-)
 


filiol skrev:
Hei! Travel dag! ;) Har akkurat kommet hjem fra julebord. :) Jeg har spurt svigermor og hun reagerte akkurat sånn jeg hadde håpet! :-) Hun ble kjempeglad og sa at hadde hun hatt planer den dagen så hadde de blitt avlyst tvert for å få oppleve å se barnebarnet sitt på ultralyd! hun ble veldig kry og gleder seg masse. Hun hadde jo aldri vært så heldig å få være med på noe sånt før. :) Jeg er glad for avgjørelsen og føler at det ble rett. Så blir det jo spennende å se hvordan mamma reagerer når hun får høre det.. Hehe.. (den lille på venstre skulder godter seg litt nå.. Hihi..;)) Er ikke så trist i dag som i går, nå er jeg mer oppgitt -så nyforelsket går det vel ikke ann å være i en alder av 53 år.. :-P Men det løser seg fint og jeg gleder meg masse til å få se lille mirakel i magen!! :-D Det blir så koselig! <3 takk for støtten jenter, den var god å ha! ><3 >


Ååååååååååååh, nå fikk jeg helt frysninger!!! Så utrolig godt å høre at hun ble så glad! Det er jo den reaksjonen man håper på:) Og det er lov og godte seg litt, hihi ;) Kos deg masse på ul med svigermor! Det blir nok en fantastisk opplevelse som jeg gleder meg til å høre om!
 
Jeg skjønner godt at du ble skuffet over at ikke din mor ville. Både mamma og svigermor hadde lagt mye energi i å gå med seg noe sånt.
 


filiol skrev:
Hei! Travel dag! ;) Har akkurat kommet hjem fra julebord. :) Jeg har spurt svigermor og hun reagerte akkurat sånn jeg hadde håpet! :-) Hun ble kjempeglad og sa at hadde hun hatt planer den dagen så hadde de blitt avlyst tvert for å få oppleve å se barnebarnet sitt på ultralyd! hun ble veldig kry og gleder seg masse. Hun hadde jo aldri vært så heldig å få være med på noe sånt før. :) Jeg er glad for avgjørelsen og føler at det ble rett. Så blir det jo spennende å se hvordan mamma reagerer når hun får høre det.. Hehe.. (den lille på venstre skulder godter seg litt nå.. Hihi..;)) Er ikke så trist i dag som i går, nå er jeg mer oppgitt -så nyforelsket går det vel ikke ann å være i en alder av 53 år.. :-P Men det løser seg fint og jeg gleder meg masse til å få se lille mirakel i magen!! :-D Det blir så koselig! <3 takk for støtten jenter, den var god å ha! ><3 >

Jippi! Så bra det ordnet seg :) Nå ble jeg glad!! Kos dere MASSE på ul :-D 
 
Det var superkoselig på ul og mini var helt frisk og fin! <3 vi vil ikke vite kjønnet og jeg var litt redd for at jeg skulle se det, men det gikk bra, jeg så ingenting! ;) svigermor koste seg også veldig og jeg er glad for at jeg valgte å ta henne med! :) :) ha en super kveld alle sammen! :-d>
 
Så bra at det ordnet seg på en grei måte da, og at du og svigermor fikk en flott opplevelse!! :)
 
Supert å høre at det ble en flott ul!! :-D 
 
Gratulerer med vell overstått ul :) Ingen ting er bedre enn at den lille er frisk og fin :) Og så er det veldig godt å høre at svigermor stilte opp og at det "ordnet" seg til slutt :) Hva sa din mor da? Noen reaksjon på at svigermor var med istedenfor?
 
Gratulerer så mye med vel overstått UL! :-)
 
Så bra at det ordnet seg! Du har nok gjort svigermor (og mannen din) glad kan jeg tenke meg :)
 
Back
Topp