skuffet over jordmor....

inns27

Betatt av forumet
i dag har jeg hatt min første jordmor time og det gikk ikke bra. jeg har 3 barn fra før å det var vist ikke helt bra. har slitt en del med angst og depresjon etter en del ting som har skjedd i livet mitt og sitter nå igjen med følelsen av at jeg ikke burde ha hatt barn[:(]

jeg er for første gang i mitt liv gift,har en mann som respekterer meg og tar seg godt av meg. har aldri hatt det så bra før og vi gleder oss masse til og få dettte barnet sammen men hun ødela alt på en liten time i dag.selvtilliten min er nå på bunn igjen og jeg føler med rett og slett dum.

ja jeg har vært uheldig med mine tidligere partnere men har tatt ansvar for det og har som sagt 3 nydelige barn som jeg elsker over alt på jord. barna mine har det bra og de lider ingen nød pga min angst.

men jordmor mente vist at man burde ikke ha barn når man har angst og depresjon.

jeg bruker ingen medisiner el noe mot det for jeg har vært bra i snart 2 år. og som sagt det er pga noe som har hendt tidligere i livet mitt som gjør at jeg har angst og depresjon.

sitter her å er kjempe lei meg og vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre men kommer nok ikke til å møte på neste time til jordmor.

takk for at du gadd lese alt dette... ble bare klaging men er veldig såret[:(]

uff hørtes ikke noe ålreit ut. hadde byttet jordmor jeg hadde jeg vært deg.

*klem*

ville helt klart byttet jordmor, skal ikke få sånne kommentarer slengt enten man er gravid eller ikke!! OG hvertfall ikke fra en fagperson.

Slik skal det IKKE være! Bytt jordmor!
Det er uansett ikke hennes plass å fortelle deg om du er skikket til mor eller ikke! Skjønner ikke hvordan hun tror hun kan utale seg slik!! Helt utrolig!
Trøste klem...

Jordmødre er ikke psykologer eller leger så hun får bare holde munnen sin. Om hun følte du hadde trengt litt hjelp burde hun heller sendt deg til fastlegen. Smekk på fingeren til henne. Kos til deg.

fyttikatta så frekt....
hva så om du har slitt litt, og kanskje sliter bittelitt enda?
hvis de av oss som har slitt psykisk i en eller annen form en eller annen gang i livet ikke skulle ha barn, hadde det ikke vært mange barn her i landet...
dama vet jo ikke hva hun sier!!!
du må ikke finne på å gå tilbake til henne, du skal jo nyte disse månedene frem til fødsel, for det har da du fortjent!!

få mannen din til å hjelpe deg med å skrive en saklig klage...

så bytter du jordmor - og tar mannen din med deg på timen hvis han har mulighet, slik at du slipper å unngå slike ting igjen...

ORIGINAL: larviksjenta

*klem*

ORIGINAL: EmiliesMor

ville helt klart byttet jordmor, skal ikke få sånne kommentarer slengt enten man er gravid eller ikke!! OG hvertfall ikke fra en fagperson.

Jeg hadde ikke bare byttet jordmor, men også klagd henne inn. Å si noe slikt til ei gravid kvinne er helt absurd. Hva foreslår hun at du gjør, dreper de tre barna du allerede har og søker om senabort? Slik at de slipper, mener jeg.. Nei, vet du hva..

Du er sterk som har beholdt de tre barna die, på tross av livssituasjon og vansker...og du har klart det. At du nå skal ha et barn innenfor alle de rammene du ønsker for et barn, må jo bare være helt fantastisk.

Nei, nyt graviditeten og gled deg over alle barna dine..ikke la hun kjærringa bry deg.

*klem*

Huff, nå ble jeg trist på dine vegne. Det var dårlig gjort av jordmor. Du kan ikke få en annen jordmor da. Ikke bry deg om henne. Prat med mannen din. Det viktigste er at du og han har det fint sammen[:)] Lykke til. Kommer til å gå så bra skal du se[;)]

ORIGINAL: solsikke76=0)

Jordmødre er ikke psykologer eller leger så hun får bare holde munnen sin. Om hun følte du hadde trengt litt hjelp burde hun heller sendt deg til fastlegen. Smekk på fingeren til henne. Kos til deg.

signerer

*klem*

Sign[;)]

Vel.. du er IKKE alene. Angst og depresjon er jo de nye folkesykdommene. Og utgjør en stor prosent av de sykmeldte. Det bare snakkes ikke så høyt om dette.
At folk med angst/depresjoner ikke kan ha barn.. Ja.. da må det omplasseres en GOD del barn gitt.. Inkl mitt...[8|]

Nei.. hev deg over det! Hun jordmora hadde tydligvis en dårlig dag, eller så er hun generellt lite venlig.

Slik skal det ikke være. Ikke hør på hun, stol på deg selv[:)]

ORIGINAL: oslojente1980

Huff, nå ble jeg trist på dine vegne. Det var dårlig gjort av jordmor. Du kan ikke få en annen jordmor da. Ikke bry deg om henne. Prat med mannen din. Det viktigste er at du og han har det fint sammen[:)] Lykke til. Kommer til å gå så bra skal du se[;)]

Back
Topp