skuffet over jordmor....

djiiises.
Fikk aldri høre noe sånt jeg......kom deg til noen andre.
Evt manne deg opp til å si henne rett ut at ungene har det bra og du gir dem det de trenger. Du har tatt ansvar for din sykdom så ingen er skadelidene. Rett og slett respektløs og frekt av henne å si slikt

Helt sjokkert over at en jordmor kan si/hentyde noe slikt!
Du sitter jo der og er flerbarnsmamma og gravid, hva venter hun at du skal gjøre med det da?[:@]
Hun burde vært oppmuntrende siden du faktisk nå har vært inne i en lengre og god periode pga av ny mann m.m.
Du var ikke der for å snakke om angsten og depresjonene din, men om graviditeten.

Blir helt oppgitt jeg[>:]

For all del bytt jordmor, eller bare gå til legen din til kontroll.
Ikke la dette knekke deg på noen måte! Vær sterk, og vær stolt over hvor bra du har klart å skape det rundt deg og barna dine nå[:)]

*godklem*

Bytt jordmor!

hva hun mener om den saken så burde hun ikke si noe. Angst og depresjoner går ikke alltid ut over barna. Men hun er jordmor for gudskyld, skal ikke si slikt. Bytt jormor! Ble lei meg på dine vegne..

ORIGINAL: EmiliesMor

ville helt klart byttet jordmor, skal ikke få sånne kommentarer slengt enten man er gravid eller ikke!! OG hvertfall ikke fra en fagperson.

jeg ville også bytta eller jeg ville latt vær å gå til jordmor... jeg har 2 barn å var til jordmor en gang med sander likte ikke henne og hennes meninger så jeg så på det som minst like bra å kun gå til legen min.

det finnes så mange tette mennesker i verden(MENER JORDMOR DA)... tror helt sikkert du er en super mamma for barna dine.... og jeg syntes du skal glede deg over at du har en til på vei i magen... er jo så kos og være gravid..bytt jordmor så skal du se ting går bedre. sender deg en kjempe stooooor "TRØSTEKLEM"

ORIGINAL: Mammantjulie

Slik skal det IKKE være! Bytt jordmor!
Det er uansett ikke hennes plass å fortelle deg om du er skikket til mor eller ikke! Skjønner ikke hvordan hun tror hun kan utale seg slik!! Helt utrolig!
Trøste klem...

Back
Topp