Sniker fra september. Jeg tenker ikke at du overreagerer. Hvis du har energi og ork til det synes jeg du skal skrive en klage (om ikke annet for å bearbeide din egen opplevelse). Spesielt det at de har skrevet ned feilinformasjon er jo ikke bra.
Da jeg var på OUL samme sted med førstemann i 2017 ble vi begge satt ut over hvor lite informasjon vi fikk. Samboeren hadde også problemer med å forstå hva hun sa (det gikk greit for meg). Vi hadde vært på et par private ultralyder tidligere, med verdens beste jordmødre som tegnet og forklarte i hver minste detalj. Her sa hun bare korte ord - og vi fikk ingen bekreftelse underveis på at alt var i orden. Jeg var helt sikker på at hun holdt tilbake de dårlige nyhetene til slutt - så da vi var nesten ferdige spurte jeg om alt så greit ut. Jada, alt var i sin skjønneste orden. Savnet veldig å få noen bekreftelser underveis.
Har du anledning til å ta en privat ultralyd? Synes jo egentlig at du virkelig burde få tilbud om en ny etter den opplevelsen der..