Skuffende 3D-UL

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Idag var vi på 3D-UL.. Vi ble skuffet, da lillegutt har lagt seg til rette med ansiktet mot meg, og ned mot utgangen som jordmor sa, så vi så desverre ingenting :-/ Var dette jeg fryktet, da jeg er 27+1 nå, og var redd dette ble forsent. Jeg skulle ha vært der litt tidligere desverre.. Men dette vet man jo aldri! Med førstemann var jeg i uke 24/25, og vi så heller ikke noe særlig med han :-/
Jeg får komme tilbake imorgen for en ny gratis UL da, å får satse på at vi kanskje får se noe da. Fikk beskjed om å drikke å spise godt før undersøkelsen, slik at han kanskje er mer bevegelig. Idag spiste jeg ikke noe før, for jeg trodde det var negativt at de var så aktive :s

Så kjedelig ! Jeg var når jeg var 27+0 , fikk mange gode bilder! Min lå med hodet ned i bekkenet . Håper det går bedre i morgen :)

Ja det er dessverre ikke noe man kan planlegge eller kontrollere. Fryktelig kjedelig siden det koster såpass mye. Håper dere får sett mer i morgen :)

Vi fikk dårlige bilder med 1.mann (3 år siden) så vi velger heller å bruke pengene på nyfødtfotografering denne gangen.. Håper bildene deres blir fine i morgen!!

Så kjedelig da :/ vi blei også litt skuffa..snuppa ville bare vise litt av ansiktet..lå med ansiktet inni morkaka og hadde hånda foran munnen å nese.. Men vi fikk nå vite kjønn da ihvertfall :)

Idag var vi på 3D-UL.. Vi ble skuffet, da lillegutt har lagt seg til rette med ansiktet mot meg, og ned mot utgangen som jordmor sa, så vi så desverre ingenting :-/ Var dette jeg fryktet, da jeg er 27+1 nå, og var redd dette ble forsent. Jeg skulle ha vært der litt tidligere desverre.. Men dette vet man jo aldri! Med førstemann var jeg i uke 24/25, og vi så heller ikke noe særlig med han :-/
Jeg får komme tilbake imorgen for en ny gratis UL da, å får satse på at vi kanskje får se noe da. Fikk beskjed om å drikke å spise godt før undersøkelsen, slik at han kanskje er mer bevegelig. Idag spiste jeg ikke noe før, for jeg trodde det var negativt at de var så aktive :s

Ikke si det da.. Ersj..
Jeg skal ditt i morgen, da er jeg 27 + 4...
Håper det ikke blir slik at man ikke ser så mye da :)

Kjedelig at du opplevde det da det koster så mye.

Men takk for tips om mat og drikke, nå skal jeg spise :)

Vi fikk fine bilder i uke 30 sist :) Hun lå og fikla med navlestrengen foran ansiktet, men hun var ganske våken, så fikk se henne gjeipe, og smatte :) fikk et lite glimt av øynene også :) Denne gangen skal vi i uke 29+2 :)

Vi fikk fine bilder i uke 30 sist :) Hun lå og fikla med navlestrengen foran ansiktet, men hun var ganske våken, så fikk se henne gjeipe, og smatte :) fikk et lite glimt av øynene også :) Denne gangen skal vi i uke 29+2 :)

Si fra hvordan det går, fikk ny time og da er jeg rundt 29 + 4,
Uke 27 gav dårlige bilder her au, men han mente det ville bli bedre når man er rundt uke 29-30. Da får man satse på bedre bilder :)

Jeg skal i ettermiddag- 27 uker akkurat. Fikk fine bilder med storebror i uke 27, så håper vi får det nå også. De fleste steder står det at denne uken er best, de er ikke for "tynne", men heller ikke for store (rundt 1 kg +-). Men så har det jo mye å si hvordan de ligger også, det er litt vanskelig å forutsi.

Var i dag 26+6 og fikk veldig fine bilder. Han var rolig og lå heldigvis riktig vei :D

Back
Topp