Skuddårsbaby

Har egentlig ikke termin før 12 mars. Men venter tvillinger, og fått beskjed om at jeg mest sannsynlig ikke går lenger enn uke 38. Og kommer de i slutten av den uka er det jaggu rundt 29 feb.. ;) men satser på at de kommer før det.. Iallefall at vi kan styre unna den dagen.. Men kommende storesøster håper de kommer da, så slipper hun å være den eneste i familien med bursdag den dagen :p Men hun har klart seg fint hun altså.. <3
 
Jeg har termin 4 mars. Skal knipe igjen sånn at det hvertfall blir 1 mars, men er det ikke mest vanlig å gå over tiden første gang?
 
Hehe, har bare sett en episode. Er den bra?
(Bortsett fra at man leser ord litt rart [emoji14])
He he ja, det er en litt annerledes serie syns jeg, men den er bra :) Jeg var ikke solgt etter første episode, måtte se et par for å bli kjent med karakterene og sånn.
 
Jeg har termin 4 mars. Skal knipe igjen sånn at det hvertfall blir 1 mars, men er det ikke mest vanlig å gå over tiden første gang?
Jo, men jeg fødte tre dager før termin første gang :)
 
Har termin den 12.mars men håper faktisk på å bli satt igang den 29. Syns det er en fin å spesielll dag så det hadde vært kult. Og hvor kult er det ikke å ha bursdag i to dager da :p både 28 og 1 mars :p
 
He he ja, det er en litt annerledes serie syns jeg, men den er bra :) Jeg var ikke solgt etter første episode, måtte se et par for å bli kjent med karakterene og sånn.

Da får jeg se et par episoder til :happy:
Jeg har jo hørt den er bra, men ble ikke helt fanget etter første episode.
 
Tenkte plutselig på at jeg kan få en skuddårsbaby... har termin 3.3♡ Håper lille klarer å holde seg, det må jo være trist å ha bursdag hvert 4år:-( Flere som er i faresonen? Eller har bursdag selv skuddår?
Har termin 03.03 jeg også. Og førstemann kom tre dager før termin :p
Om vi får 29.02 så får de iallfall en veldig spesiell dag da:)
 
Mange som har 3 ser jeg:) koselig♡♡ er bare å vente å se, hvis ho vil ha bursdag 29 så er det ikke så mye jeg kan gjøre. :) hahaha. Må bare forklare det inn i magen:) hahahaha
 
Tenkte plutselig på at jeg kan få en skuddårsbaby... har termin 3.3♡ Håper lille klarer å holde seg, det må jo være trist å ha bursdag hvert 4år:-( Flere som er i faresonen? Eller har bursdag selv skuddår?
Absolutt i faresonen der... Termin 1. mars! Og så har storebror bursdag 3. mars, så prøver å unngå den dagen også.

Før tenkte jeg at skuddårsbarn måtte være helt krise for barnet, men det gjør jeg egentlig ikke lenger. Bare ekstra stas når man en gang imellom kan feire på den ordentlige datoen :)
 
Back
Topp