Skuddårsbaby

moonpie<3

Flørter med forumet
Tenkte plutselig på at jeg kan få en skuddårsbaby... har termin 3.3♡ Håper lille klarer å holde seg, det må jo være trist å ha bursdag hvert 4år:-( Flere som er i faresonen? Eller har bursdag selv skuddår?
 
Tenkte plutselig på at jeg kan få en skuddårsbaby... har termin 3.3♡ Håper lille klarer å holde seg, det må jo være trist å ha bursdag hvert 4år:-( Flere som er i faresonen? Eller har bursdag selv skuddår?

Terminbuddy! Jeg og har 3/3 og skal kniiiipe godt igjen den 29 :p
 
Har termin 5.mars :) kjæresten håper på en liten skuddårsgutt, jeg håper egentlig han ikke kommer noe før tiden :D jaa, hvilken dag feirer man egentlig året etter liksom..? :confused:
 
Leser stadig "skuddsårbaby"

Jeg er litt skada tror jeg, ser for mye for Narkos [emoji14]
 
Termin 29 feb eller 1 mars da:p så tenkt litt på d ja, men de andre 2 kom før så satser på det;)
 
Tenkte plutselig på at jeg kan få en skuddårsbaby... har termin 3.3♡ Håper lille klarer å holde seg, det må jo være trist å ha bursdag hvert 4år:-( Flere som er i faresonen? Eller har bursdag selv skuddår?
Har termin 11.3, men har medfødt hjertefeil og kunstig hjerteklaff, så eg rekner ikkje med at eg får gå "fulltid" .... Og ja, er livredd 29.2 :laughing025 Håper inderlig at babyen er en mars baby, å at alt går fint :Heartred:Heartred
 
Har termin 11.3, men har medfødt hjertefeil og kunstig hjerteklaff, så eg rekner ikkje med at eg får gå "fulltid" .... Og ja, er livredd 29.2 :laughing025 Håper inderlig at babyen er en mars baby, å at alt går fint :Heartred:Heartred
Off da. Håper alt går bra da:) og at vi får mars unger ♡♡
 
Jeg har også termin 3/3. Tanken har slått meg, men er ikke noe jeg bekymrer meg for :)
 
Termin 1.mars her, men gikk over med storebror, å tror lillingen blir enten satt i gang før eller tatt med keisersnitt før, så håoer det blir i god margin til 29.februar :)
 
Fikk baby på skuddårsdagen sist, og har samme termin denne gangen, så faren er absolutt tilstede ;) storebror feirer dagen sin 28.februar og lider ingen nød av å være skuddårsbarn ;)
 
Back
Topp