Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte plutselig på at jeg kan få en skuddårsbaby... har termin 3.3♡ Håper lille klarer å holde seg, det må jo være trist å ha bursdag hvert 4år:-( Flere som er i faresonen? Eller har bursdag selv skuddår?
WohooTerminbuddy! Jeg og har 3/3 og skal kniiiipe godt igjen den 29![]()
Wohoojente eller gutt?
Leser stadig "skuddsårbaby"
Jeg er litt skada tror jeg, ser for mye for Narkos [emoji14]
Hehe. Off da;-)Leser stadig "skuddsårbaby"
Jeg er litt skada tror jeg, ser for mye for Narkos [emoji14]
Kos♡♡♡ nr1? Jente på meg♡ (eller duracell-kanin)Liten gutteplutt :-D du da?
Kos♡♡♡ nr1? Jente på meg♡ (eller duracell-kanin)
SpennendeJa, første lilletass her i huset. Første jenta, eller har du en liten hær fra før av?![]()
Spennendeer min første ja. Så aner ikke hva jeg driver med. Hehe
godt vi har babyverden;-)
Har termin 11.3, men har medfødt hjertefeil og kunstig hjerteklaff, så eg rekner ikkje med at eg får gå "fulltid" .... Og ja, er livredd 29.2Tenkte plutselig på at jeg kan få en skuddårsbaby... har termin 3.3♡ Håper lille klarer å holde seg, det må jo være trist å ha bursdag hvert 4år:-( Flere som er i faresonen? Eller har bursdag selv skuddår?
Håper inderlig at babyen er en mars baby, å at alt går fint 

Må bare knipe igjen hvis det skulle skje;-)Termin 29 feb eller 1 mars daså tenkt litt på d ja, men de andre 2 kom før så satser på det
![]()
Off da. Håper alt går bra daHar termin 11.3, men har medfødt hjertefeil og kunstig hjerteklaff, så eg rekner ikkje med at eg får gå "fulltid" .... Og ja, er livredd 29.2Håper inderlig at babyen er en mars baby, å at alt går fint
![]()