mami3
Gift med forumet
ORIGINAL: Misinkanke du sende over den energien din til meg???????????[&:] nå har det seg sånn da at mine kg rener vekk med tinden hos meg..er nå nede i 60 uten å gjøre noen ting..bare 5 kg igjen..så jeg lurer på om jeg kansje slipper denna treninga..men det er jo godt å holde seg i form uansett da..gi meg et spark i ræva!!!!!!!!
ORIGINAL: ed
ORIGINAL: Misin
hm.. jeg kan jo skryte av at jeg HAR vært veldig flink.. Har vært to turer på sats, vært ute å jogget, trent med pilatesball maange ganger, og tatt push-ups på stua. Meeen, nå er jeg hjemme på ferie, og da blir det litt tilbakefall. Både med kosthold og trening. Kan ikke løpe i skogen her vettu, for da får jeg selskap av både bjørn og gaupe. [:D] Greit å ha unnskyldning, ikke sant? Men på lørdag skal vi hjem, og da er det full innsats igjen. Bare så trist at pulsklokka mi streika. Det er min store motivator. Må visst sendes inn for å få nytt batteri.. [8|]
Oh my... nå ble jeg imponert.. skulle ønske jeg hadde nok energi til å jogge.. eller muskler for den del hehe[&:] rørte meg ikke nesten i det hele tatt da jeg var gravid.. bare noen gå-turer da.. men jeg skal begynne nå!! blir godt å komme i form igjen assa!![:D][:)]
Hehehe, tror det hørtes mer ut enn det er.. [;)] Men jeg har en tendens til å bli treningsnarkoman når jeg først kommer i gang, så jeg håper det skjer nå også. [:)] Må nevne at jeg gikk hurtig på ski ca 4 dager i uka helt til uke 39 i svangerskapet. Tror det kommer godt med nå. [;)]