Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Helene...
Oj, diett og greier! Så flink du er da!Gleder meg til å komme ordentlig igang med trening jeg og, men det blir ikke riktig enda... Foreløpig blir det tur-gåing! [;)]
ORIGINAL: Neener
Sånn da har jeg kommet hjem fra trening, er ferdig dusjet og sitter nå og spiser kveldsmat [:)]
Var herlig å komme igang igjen! Det var litt hardt, hodet ville gjøre så mye mer enn kroppen orket, men det kommer seg for hver gang. Tror forresten strenge knipe-Neener ikke har vært streng nok med seg selv etter fødselen..så nå er det kniping for alle penga hihi
Neste trening blir på mandag, da er det pilates som står for tur [:)]
aaaaaah føler meg som en ny person nå [:D]
ORIGINAL: Hege26
Har også begynt sånn smått...har vært flink til å ikke spise sjokolade og annet kliss på to dager,drikker masse vann i stedenfor brus og er masse ute å går!!Igår var jeg ute å gikk i 1 1/2 time og i dag har vi gått i 2timer innover i skogen..Skikkelig deilig...Blir masse tur gåing framover for vi skal ha unga til samboer i litt over en uke og da orker vi ikke å sitte inne med 4unger..da er det bare å kle seg etter været og gå ut å finne på noe!!!!
ORIGINAL: krølle..
Sånn da har jeg kommet hjem fra trening, er ferdig dusjet og sitter nå og spiser kveldsmat [:)]
Var herlig å komme igang igjen! Det var litt hardt, hodet ville gjøre så mye mer enn kroppen orket, men det kommer seg for hver gang. Tror forresten strenge knipe-Neener ikke har vært streng nok med seg selv etter fødselen..så nå er det kniping for alle penga hihi
flinke du er da!!!! skulleønske jeg hadde sånn vilje....
ORIGINAL: Helene...
Flinke Neener! Hehe. Du gir meg nesten dårlig samvittighet nå, sikkert tatt 30 knip til sammen etter fødselen... [&:]
Er du "flink" til pilates eller? Fikk det ikke til jeg syns jeg, og gav opp hele greia... [;)]
ORIGINAL: Gabriela
da jeg gikk gravid så fikk sambo bergans jakker til oss gjennom jobben! jeg tok bevisst en jake i str.38 fordi målet mitt var å slanke meg[:D][:D][:D][:D]
og jenter, gjett hvilken jakke som passet meg i dag da?? det er en regnjakke,og sidn d regner masse i dag så tenkte jeg at jeg skulle prøve den[:D][:D][:D]
hihi, ble bare litt kry!!!!
ORIGINAL: Misin
hm.. jeg kan jo skryte av at jeg HAR vært veldig flink.. Har vært to turer på sats, vært ute å jogget, trent med pilatesball maange ganger, og tatt push-ups på stua. Meeen, nå er jeg hjemme på ferie, og da blir det litt tilbakefall. Både med kosthold og trening. Kan ikke løpe i skogen her vettu, for da får jeg selskap av både bjørn og gaupe. [:D] Greit å ha unnskyldning, ikke sant? Men på lørdag skal vi hjem, og da er det full innsats igjen. Bare så trist at pulsklokka mi streika. Det er min store motivator. Må visst sendes inn for å få nytt batteri.. [8|]
ORIGINAL: ed
ORIGINAL: Misin
hm.. jeg kan jo skryte av at jeg HAR vært veldig flink.. Har vært to turer på sats, vært ute å jogget, trent med pilatesball maange ganger, og tatt push-ups på stua. Meeen, nå er jeg hjemme på ferie, og da blir det litt tilbakefall. Både med kosthold og trening. Kan ikke løpe i skogen her vettu, for da får jeg selskap av både bjørn og gaupe. [:D] Greit å ha unnskyldning, ikke sant? Men på lørdag skal vi hjem, og da er det full innsats igjen. Bare så trist at pulsklokka mi streika. Det er min store motivator. Må visst sendes inn for å få nytt batteri.. [8|]
Oh my... nå ble jeg imponert.. skulle ønske jeg hadde nok energi til å jogge.. eller muskler for den del hehe[&:] rørte meg ikke nesten i det hele tatt da jeg var gravid.. bare noen gå-turer da.. men jeg skal begynne nå!! blir godt å komme i form igjen assa!![:D][:)]