Skrytetråd av våre partnere <3

Mannen kommer hjem fra jobb og lager middag til meg som holder sofaen hele dagen❤️
 
Min kjære kommer hver dag hjem fra lange arbeidsdager, handler på vei hjem hvis jeg vil ha noe, og lager middag <3 hele kvelden går han og varter opp for meg og spør om jeg vil ha noe og alt <3 verdens beste :D
Nå begynner jeg endelig å få litt energi tilbake, så jeg klarer å sette på en klesvask og rydde kjøkkenet iløpet av dagen, og da blir han så glad :D <3
 
Min kjæreste og samboer har nettopp begynt å skjønne at denne damen er faktisk gravid. Han tar heldigvis vare på meg og skjønner at matlysten er opp og ned, og han får en del kjeft for at maten han lager lukter PYTON :( Men den takler han supert!!! Jeg har en mann som faktisk er verdens beste og jeg kan ikke vente med å dele mitt første barn sammen med han :*
 
Mannen har vært oppe i hele natt med ei febersyk frøken.. Jeg smelta når jeg hørte han si til henne fra stua "Vi må være stille når vi går forbi mamma, for hun trenger å sove" ❤️ Snille snille mannen min, vet ikke hva jeg skulle gjort uten han egentlig <3
 
Mannen har vært oppe i hele natt med ei febersyk frøken.. Jeg smelta når jeg hørte han si til henne fra stua "Vi må være stille når vi går forbi mamma, for hun trenger å sove" ❤️ Snille snille mannen min, vet ikke hva jeg skulle gjort uten han egentlig <3

Aww, smelt! Søren, du fikk meg til å begynne å grine nesten. Det lover bra for resten av dagen! :p
 
Mannen min er så flink med jenta vår om dagen. Ingen spørsmål. Bare ordner med snuppa, mat, hjulskift, klesvask og hunden. Han er generelt veldig flink, men tar spesielt hensyn nå <3

I dag kysset han meg på magen før han gikk på jobben <3
 
Flinke mannfolk her altså!
 
Mannen min er så flink med jenta vår om dagen. Ingen spørsmål. Bare ordner med snuppa, mat, hjulskift, klesvask og hunden. Han er generelt veldig flink, men tar spesielt hensyn nå <3

I dag kysset han meg på magen før han gikk på jobben <3

I dag var formen relativt bra så da ordna jeg med snuppa, lufta hunden, lagde middag OG dessert til min fine mann som fortjener så utrolig mye mer <3
 
Mannen kom hjem fra todagers forretningsreise i går. Jeg hadde knapt vært i kjøleskapet i mellomtiden, da jeg brakk meg hver gang jeg åpnet døra, syntes alt stinket forferdelig der inne. En av de første tingene han gjorde når han kom hjem, var å vaske ut av kjøleskapet og kastet det som evt. kanskje kunne forårsake lukt. For jeg skulle slippe nok en årsak til kvalme hvis det kunne være til hjelp. I tillegg til at han ryddet vekk og vasket kjøkkenet, da jeg hadde hatt nok med å knapt få i meg mat, enda mindre rydde etter meg. :Heartred

Fine mannen min, som jeg har så dårlig samvittighet ovenfor, for det ser ut som bombet horehus her hjemme og han må ta seg av det meste. Og har ei kone som klager over hvor ekkelt han lukter av såpe, barberskum og munnskyllevann, så jeg nesten brekker meg av å være nær han og kysse han... Måtte denne kvalmen og luktesansen gi seg! :stop:
 
For en herlig tråd! :)

Her er samboeren blitt veldig oppmerksom om dagen, og har plutselig begynt å ringe meg hver dag mens han er på jobb. Bare for å spørre hvordan formen min er. :) Hjemme tar han i et ekstra tak og forventer ikke at jeg skal gjøre noe, og når jeg orker så blir han kjempeglad for hver minste lille ting jeg får til. Han er jo veldig snill og omtenksom til vanlig også, men nå gjør han liksom enda litt ekstra for at jeg skal ha det bra. <3
 
Mannen min har vært super snill og handlet mat nå I 3 uker jeg har vært ekstremt dårlig. Forkjølelse og kvalm/oppkast. Selv om vi bor midt I sentrum og mannen jobber sent. Kjempe snill! Også overasket han meg med røde roser ❤❤❤❤
 
Mannen her ordner bare opp når han ser at jeg er sliten eller dårlig. Veldig god egenskap å ha. Dessuten får jeg bestemme middag, så det blir noe som alle kan spise og ikke bare han og mini ;)
 
Etter å ha indirekte pisket mannen rundt den siste tiden, ville jeg gjerne gi litt tilbake til han, i den grad jeg makter i disse dager med all kvalmen/oppkastet. Klarte å komme meg innom butikken og kjøpte gode ting til han, som jeg vet han liker, for han har ikke gjort det noe mindre for meg den siste tiden med alt det jeg har forsøkt desperat å ha i meg i håp om å stilnet uvelheta. Pluss et lite kort som sier noe om hvor høyt hans innsats og kjærlighet verdsettes og hvor fantastisk pappa han kommer til å bli! Alt dette fordi han fortjener intet mindre, tvert imot enda mer og hvor mye jeg elsker denne herlige mannen min!

:love7

thumb_IMG_2059_1024.jpg
 
Når du nesten begynner å grine fordi det er tomt for både Fanta og pulverpadder, og mannen kaster seg i bilen etter en lang dag på jobb for å kjøpe inn det du fyser aller mest på.

Min mann er fantastisk :love7
 
Våknet altfor tidlig, lå og vred meg, visste jeg måtte opp og spise, fristet ikke da jeg var redd for å bli kvalm av å spise, men vet også jeg hadde kommet til å bli kvalm av å la være. Ville la mannen sove ut ettersom det er helg, men han er litt ekstra vár for tiden, så det endte med at han stod opp og hentet yoghurt med litt müsli oppi til meg. Fine mannen! ❤️
 
Våknet altfor tidlig, lå og vred meg, visste jeg måtte opp og spise, fristet ikke da jeg var redd for å bli kvalm av å spise, men vet også jeg hadde kommet til å bli kvalm av å la være. Ville la mannen sove ut ettersom det er helg, men han er litt ekstra vár for tiden, så det endte med at han stod opp og hentet yoghurt med litt müsli oppi til meg. Fine mannen! ❤️

Kjenner det dilemmaet der! Har alltid liggande oppskåren frukt i ein pose + valnøtter som første tiltak når eg våkner, men så MÅ eg ha noko "skikkeleg" mat i magen utan at det går for lang tid ellers blir eg skikkeleg dårleg..står eg opp for tidleg/kjapt blir eg også skikkeleg dårleg..No står mannen min ute på kjøkkenet og lagar god laurdagsfrukost til oss! Heldige meg! :Heartred
 
Kjenner det dilemmaet der! Har alltid liggande oppskåren frukt i ein pose + valnøtter som første tiltak når eg våkner, men så MÅ eg ha noko "skikkeleg" mat i magen utan at det går for lang tid ellers blir eg skikkeleg dårleg..står eg opp for tidleg/kjapt blir eg også skikkeleg dårleg..No står mannen min ute på kjøkkenet og lagar god laurdagsfrukost til oss! Heldige meg! :Heartred

Så smart! Hørtes 1000 ganger bedre ut med oppskåret frukt enn de tørre kjeksene jeg har stående her, takk for tips. ;) Hørtes deilig ut med en god frokost, snill mann - håper du klarte å nyte den gode frokosten! :)
 
Jeg kom hjem fra jobb på fredag til en samboer som hadde ryddet, handlet og middagen var nesten ferdig + røde roser :love017 da kom det noen tårer :) hva skulle vi gjort uten disse fantastiske mennene våre?!?!
 
Så smart! Hørtes 1000 ganger bedre ut med oppskåret frukt enn de tørre kjeksene jeg har stående her, takk for tips. ;) Hørtes deilig ut med en god frokost, snill mann - håper du klarte å nyte den gode frokosten! :)

Takk! Det blei ein bra frukost Måtte berre tilføye at for meg er det harde (altså litt umodne) pærer som fungerer best, og så må eg ete litt valnøtter også..virka som den kombinasjonen er veldig bra som ein start.. Har kjeks (kornmo) ståande også, men veldig skjelden eg tyr til dei..lite fristende som du seier!
 
Back
Topp