Skrytetråd av våre partnere <3

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Synes det er viktig vi framsnakker våre partnere, lager derfor en tråd hvor vi kan skryte av våre kjære. :)
 
Mannen kom plutselig med dette til meg nå i kveld! :D Han hadde vært innom tre bakeri på vei hjem fra jobb i dag, i håp om å finne en krembolle til meg, som han vet jeg liker så godt. Kom hjem med en deilig sjokoladekake, som også er min favoritt, da han ikke kunne finne krembolle. Jeg begynte å grine... Er så heldig som har en sånn fantastisk mann! Fader, som jeg elsker han! :Heartred


thumb_IMG_1881_1024.jpg
 
Da hadde jaggu min samboer flaks i dag, at denne tråden akkurat ble opprettet. Etter jobb i dag har han gjort rent og handlet og laget middag. Mens jeg har holdt sofaen fordi jeg er uvel! Han er en god mann og blir en god far❤️
 
Samboeren min står opp litt før meg om morgenen og kommer alltid opp med en kopp ingefærte til meg ,synes det hjelper masse på kvalmen . Han spør hele tiden om det er noe han kan gjøre for meg:) Verdens beste ❤️
 
Mannen min lager mat til meg hele dagen når jeg trenger det (jeg er heldig siden han jobber på hjemmekontor), han gjør alt av husabeid og tar seg av våre 3 barn :) Så jeg må bare si han er helt fantastisk :)
 
Mannen står opp og leverer kidden i bhg slik at jeg får sove ut ❤️
 
Wow, for noen menn dere har. I dag tok mannen min sykt barn-dag. Det er vel det :p
 
Han hadde bestilt en hettejakke til meg helt uten videre her en dag - da pakken kom i posten sa han den var for å holde babyen varm ;-)
 
Herlighet, haha! Superemo meg, har klart å lage en egen tråd hvor jeg griner for alt jeg leser her! Jeg som har forsøkt å unngå alle de koselige trådene som får tårene til å trille. Så herlige menn vi har, ja - vi er bra heldige! :D :Heartred
 
Han er veldig tålmodig. Lar meg kjefte meg ferdig, selv om jeg er veldig urettferdig og helt tåpelig. Han husker det fra sist og vet jeg kommer snikende en stund etter ed en unnskyldning :)
 
Mannen jobbet overtid idag, og når han kom hjem i 18 tiden fant han meg liggende i senga (og der lå jeg hele dagen også). Jeg har vært helt ødelagt i kroppen idag, og det var deiligt at han heiv av seg arbeidsklærne, la seg ned og holdt meg i armene sine en laaaaange stund :) ❤️ Han var også veldig gira på å lage meg noe jeg hadde lyst på, men siden matlysten ikke var helt der slapp han det :p
 
Mannen jobbet overtid idag, og når han kom hjem i 18 tiden fant han meg liggende i senga (og der lå jeg hele dagen også). Jeg har vært helt ødelagt i kroppen idag, og det var deiligt at han heiv av seg arbeidsklærne, la seg ned og holdt meg i armene sine en laaaaange stund :) ❤️ Han var også veldig gira på å lage meg noe jeg hadde lyst på, men siden matlysten ikke var helt der slapp han det :p

Og DER griner jeg igjen! Så utrolig hyggelig, kos dere resten av lørdagskvelden. :)
 
For en nydelig tråd!! :Heartred:Heartred:Heartred

Heia pappaene!! :D :D
 
I går fikk jeg 20 min massasje av mannen. Jeg har slitt sånn med stiv rygg og nakke de siste dagene. Han forventet ingenting tilbake, bare legg deg og sov :) Helt fantastisk! ❤
 
Vi har barnefri og jeg fikk ligge i senga og se på serie mens han lager frokost <3
 
Samboeren ordner det jeg vil ha å spise når jeg er kvalm, enda jeg kan endre mening mens han holder på :p:Heartred
 
I går la jeg merke til at han funderte på noe , han satt med hodet langt ned i telefonen og virket veldig opptatt. nysgjerrig som jeg er måtte jeg spørre hva han holdt på med, og da fikk jeg til svar at han hadde så lyst til å lage i hjemmelaget vogge til babyen, men han var usikker på hvordan :Heartred
 
Jeg kunne sikkert ha skrytt daglig av mannen, men da hadde det blitt så klissete. :p

Vil gjerne skryte av han akkurat nå -

vi satt og bare pratet litt løst og fast. Jeg sa bare "åh, jeg skulle ønske jeg bare hadde blitt ferdig med det, slippe å tenke og bekymre meg, gå og vente og være så dårlig. Så kommer det fra han "jeg tenkte på det før i dag, kjære. At dette er en spesiell tid og opplevelse man ikke opplever mange ganger i livet. Så i stedet for at du stresser deg igjennom dette, så prøv å slappe og og nyt som best du kan"! Begynte jo nesten å grine! :Heartred

Så sier jeg "men det er jo min kropp og jeg som opplever alt det "negative", så ønsker jo da bare å få det overstått!", "ja, men det er jo det du er skapt for og kroppen din tåler det der".
Og med den siste setningen var jeg ikke lengre rørt, for jeg trengte egentlig ikke den realitychecken der... Snodig hvor nøkterne disse mannfolka kan være til tider! :p
 
Back
Topp