Skryter litt av meg selv :D

vil tro det :) kjenner ei som løp hver dag fram til uka før fødselen så alt er mulig om kroppen samarbeider :) og jeg velger å tro at jo mer jeg holder meg i for jo lenger vil det gå før eventuelt bekkenløsning/låsning melder seg. Vurderer sterkt "Color Me Rad" løpet i oslo 23 august... Bare for moro skyld :)
Oi! Nå måtte jeg lese på nettet om Color Me Rad. Morsomt konsept! :) Får se om jeg hiver meg med på noe løp ;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg vurderer KK-Mila i september (5 km) :) men tør ikke utfordre meg noe særlig fysisk før uke 12 ihvertfall da jeg er redd for å miste... Er litt paranoid kanskje :-P

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Wow, hatten av for deg! :) Superflink! Her tørr jeg ikke trene skikkelig enda, tar det med ro frem til jeg føler meg tryggere og er kommet litt lengere på vei :)

vil tro det :) kjenner ei som løp hver dag fram til uka før fødselen så alt er mulig om kroppen samarbeider :) og jeg velger å tro at jo mer jeg holder meg i for jo lenger vil det gå før eventuelt bekkenløsning/låsning melder seg. Vurderer sterkt "Color Me Rad" løpet i oslo 23 august... Bare for moro skyld :)
Så sprek du er:))
Jeg har meldt meg på Color RAD løpet ;) går jo ikke på tid, er mest moro!
Meldte meg på Oslo halvmaraton, men er litt skeptisk til 21km, tror jeg eventuelt går ned til 10 km :P Bekkenet ble ugreit ved forrige svangerskap, løp mye da ;) fordi keg elsker å løpe!

Mars 2013 <3
Januar 2015? :D

Jeg vurderer KK-Mila i september (5 km) :) men tør ikke utfordre meg noe særlig fysisk før uke 12 ihvertfall da jeg er redd for å miste... Er litt paranoid kanskje :p

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

5km er overkommelig og det fine med å være gravid er at plutselig er heeeelt greit å gå om man trenger det :D hehe

Wow, hatten av for deg! :) Superflink! Her tørr jeg ikke trene skikkelig enda, tar det med ro frem til jeg føler meg tryggere og er kommet litt lengere på vei :)

Passer på pulsen da så den ikke blir for høy over for lang tid :) er det som er det "skumle", men tenker at siden kroppen er vant med at jeg pusher så takler den det nå også, bare litt mindre doser og jeg lytter mer til kroppen en ellers

Så sprek du er:))
Jeg har meldt meg på Color RAD løpet ;) går jo ikke på tid, er mest moro!
Meldte meg på Oslo halvmaraton, men er litt skeptisk til 21km, tror jeg eventuelt går ned til 10 km :p Bekkenet ble ugreit ved forrige svangerskap, løp mye da ;) fordi keg elsker å løpe!

Mars 2013 <3
Januar 2015? :D

kanskje vi sees da :) har ikke helt bestemt meg enda men det virker for moro til å la være :D halvmaraton har jeg ikke løpt syns mila er drøy nok og hvertfall nå....

Back
Topp