Dragonlady
Førstegangs gravid <3
Flinka 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Nå måtte jeg lese på nettet om Color Me Rad. Morsomt konsept!vil tro detkjenner ei som løp hver dag fram til uka før fødselen så alt er mulig om kroppen samarbeider
og jeg velger å tro at jo mer jeg holder meg i for jo lenger vil det gå før eventuelt bekkenløsning/låsning melder seg. Vurderer sterkt "Color Me Rad" løpet i oslo 23 august... Bare for moro skyld
![]()
Så sprek du ervil tro detkjenner ei som løp hver dag fram til uka før fødselen så alt er mulig om kroppen samarbeider
og jeg velger å tro at jo mer jeg holder meg i for jo lenger vil det gå før eventuelt bekkenløsning/låsning melder seg. Vurderer sterkt "Color Me Rad" løpet i oslo 23 august... Bare for moro skyld
![]()
Jeg vurderer KK-Mila i september (5 km)men tør ikke utfordre meg noe særlig fysisk før uke 12 ihvertfall da jeg er redd for å miste... Er litt paranoid kanskje
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
Wow, hatten av for deg!Superflink! Her tørr jeg ikke trene skikkelig enda, tar det med ro frem til jeg føler meg tryggere og er kommet litt lengere på vei
![]()
Så sprek du er)
Jeg har meldt meg på Color RAD løpetgår jo ikke på tid, er mest moro!
Meldte meg på Oslo halvmaraton, men er litt skeptisk til 21km, tror jeg eventuelt går ned til 10 kmBekkenet ble ugreit ved forrige svangerskap, løp mye da
fordi keg elsker å løpe!
Mars 2013 <3
Januar 2015?![]()