Skryter litt av meg selv :D

Runs4chocolate

Glad i forumet
Januarskatter 2015
I helgen har jeg trosset kvalmen og trøttheten og gjennomført 2 løp!! IFORM-løpet i går (5km) og 1814-løpet i dag (5km). Heldigvis for meg var det i dag regnvær så dagens løp gikk over all forventning :D juuhuuuu

Er så fornøyd med å vite at jeg kunne gjennomføre det når jeg er 8 uker på vei, så fra nå av har jeg overhode ingen unnskyldninger for å kose meg med løpingen og delta på flere løp :)

Endorfinfulle søndagsklemmer til dere alle :D

Så flink du er da! Jeg har klippet plenen i dag, og det var mer en nok for meg ;) hehe.
Et lite tips til alle som er småkvalme; selvom du er i fin for og alt er fint så er ikke honnikorn noen god ide til frokost ;)

Råflink er du! Jeg bøyer meg i støvet:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk jenter :) hadde sagt jeg skulle løpe begge før jeg ble gravid, så var allerede påmeldt det ene da jeg fant ut jeg var gravid. Kan anbefale dere å gjøre noe som føles som en kjempeutfordring fysisk, samme hva det er, for selv om tiden ikke er som i fjor, så var det en kjempeseier å la psyken vinne over fysikken :D

Så bra :D jeg hadde mål om halvmaraton i september men formen lot vente på seg i år, og det blir nok litt for ekstremt... Neste år derimot!! :-) :-) fortsetter å trene da :)

Termin 9.jan ❤️

Så flink du er! :)

Det hjelper ofte på kvalmen og det, å være i fysisk aktivitet! :) jeg merker forskjell dagen etter dersom jeg ikke har gått en tur dagen før, kvalmen er verre da.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Så flink du er! Jeg sliter med å trene i det hele tatt. Var med på KK-mila (5 km) i høst, men har nesten ikke trent siden det. Fy, fy! På tide å komme i gang igjen...

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

SÅ flink du er :D Du har all grunn til å være stolt :D

Kjempebra! Her trenes det for å løpe Skagerrakmila om en mnd.

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Så flink du er! Jeg sliter med å trene i det hele tatt. Var med på KK-mila (5 km) i høst, men har nesten ikke trent siden det. Fy, fy! På tide å komme i gang igjen...

Meld deg på i år også da vel så har du mere motivasjon for å komme i gang igjen ;)

Kjempebra! Her trenes det for å løpe Skagerrakmila om en mnd.

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3
Heia heia :) så godt å se vi er flere som er "gale" som ikke sitter rolig selv om kroppen har fått mer å jobbe med ... :D

Meld deg på i år også da vel så har du mere motivasjon for å komme i gang igjen ;)

Ja, det burde jeg gjøre! :) Bør vel gå greit å løpe når jeg er 18-20 uker?

vil tro det :) kjenner ei som løp hver dag fram til uka før fødselen så alt er mulig om kroppen samarbeider :) og jeg velger å tro at jo mer jeg holder meg i for jo lenger vil det gå før eventuelt bekkenløsning/låsning melder seg. Vurderer sterkt "Color Me Rad" løpet i oslo 23 august... Bare for moro skyld :)

Back
Topp