Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: skrulletulla
så nydelige barn du har.. så stilige bilder? er pappaen elr du fra et annet land?? nydelige barn hvertfall [;)]
ORIGINAL: MariaBrazil
ORIGINAL: Phleos
så nydelige barn du har.. så stilige bilder? er pappaen elr du fra et annet land?? nydelige barn hvertfall [;)]
Tusen takk. Elsker bilder, og tar en del bilder selv. Minnefulle øyeblikk festet til et stykke papir. Viktig!
Ja, faren er i fra Vest Afrika.
Hvor i vest Afrika? Sofias pappa er fra Senegal! Mulatter er jo bare nydelige! Og alle dine 3 barn er aldeles bedårende!
Tusen takk. Elsker bilder, og tar en del bilder selv. Minnefulle øyeblikk festet til et stykke papir. Viktig!
Hvor i vest Afrika? Sofias pappa er fra Senegal! Mulatter er jo bare nydelige! Og alle dine 3 barn er aldeles bedårende!
Han er i fra Gambia. Nabolandet til Senegal. Har du vært der noen gang? Du har da litt av et sjarmtroll selv [:D]
Tusen takk[:D] Nei har ikke vært der. Er ikke sammen med pappaen til Sofia. Han bor i Spania og bryr seg ikke om datteren sin, desverre[:(] Men han har gitt meg det nydeligste jeg har i hele verden! Så for det er jeg han evig takknemlig!
Han er i fra Gambia. Nabolandet til Senegal. Har du vært der noen gang? Du har da litt av et sjarmtroll selv [:D]
Tusen takk[:D] Nei har ikke vært der. Er ikke sammen med pappaen til Sofia. Han bor i Spania og bryr seg ikke om datteren sin, desverre[:(] Men han har gitt meg det nydeligste jeg har i hele verden! Så for det er jeg han evig takknemlig!
Unnskyld at jeg skriver akkurat dette. Men det er ganske mange afrikanske fedre som ikke bryr seg så mye om sin små mini meg'er. Har mange venninner/bekjente som har barn med afrikanere og det "syndromet" er blandt dem alle. Jeg er ganske så glad for at faren til mine små stiller opp. Det ble slutt for over 5 år siden. Men vi har delt omsorg. Og han gjør det en far skal gjøre. Om du skjønner hva jeg mener. Stille opp og være der for dem.
Være evig takknemelig for at han ihverfall ga deg en gave. Din lille prinsesse [;)]
For meg er det helt utrolig at en far velger "bort" barnet sitt. Men det ligger vel i kulturen også... Vi har det no bedre alene vi to[:D][;)][:D]