Skrytebilder av min jenter

Phleos

Blir kjent med forumet
Min eldstedatter på 11 år

Mine to yngste jenter på 7 år

Så nyydelige barn du har[:)]

ORIGINAL: Hanna C

Sign! Kjempe vakre!

Tusen takk [:D]

ORIGINAL: happy2

nydelige barn du har

Takk, jeg er bra stolt. [:D]

ORIGINAL: MinaMor

Sign! Kjempe vakre!

TAKK, smiler stolt her.

ORIGINAL: skrulletulla

så nydelige barn du har.. så stilige bilder? er pappaen elr du fra et annet land?? nydelige barn hvertfall [;)]

Tusen takk. Elsker bilder, og tar en del bilder selv. Minnefulle øyeblikk festet til et stykke papir. Viktig!
Ja, faren er i fra Vest Afrika.

ORIGINAL: MariaBrazil

ORIGINAL: Phleos

så nydelige barn du har.. så stilige bilder? er pappaen elr du fra et annet land?? nydelige barn hvertfall [;)]

Tusen takk. Elsker bilder, og tar en del bilder selv. Minnefulle øyeblikk festet til et stykke papir. Viktig!

Hvor i vest Afrika? Sofias pappa er fra Senegal! Mulatter er jo bare nydelige! Og alle dine 3 barn er aldeles bedårende!

Han er i fra Gambia. Nabolandet til Senegal. Har du vært der noen gang? Du har da litt av et sjarmtroll selv [:D]

ORIGINAL: lille_blomst

kjempemorsomme bilder! og nydelige barn du har!

Takk skal du ha. Foto er gøy.

ORIGINAL: Lille Bea

Så flotte bilder! Nydelige barn[:)]

ORIGINAL: Thothamon

ORIGINAL: Lille Bea

Så flotte bilder! Nydelige barn[:)]

[:D]

Nydelige barn og veldig tøffe bilder! Flink til å ta bilder du [:)]

så fiine bilder! Helt herlige barn altså!

Hvor i vest Afrika? Sofias pappa er fra Senegal! Mulatter er jo bare nydelige! Og alle dine 3 barn er aldeles bedårende!

Han er i fra Gambia. Nabolandet til Senegal. Har du vært der noen gang? Du har da litt av et sjarmtroll selv [:D]

Tusen takk[:D] Nei har ikke vært der. Er ikke sammen med pappaen til Sofia. Han bor i Spania og bryr seg ikke om datteren sin, desverre[:(] Men han har gitt meg det nydeligste jeg har i hele verden! Så for det er jeg han evig takknemlig!

Unnskyld at jeg skriver akkurat dette. Men det er ganske mange afrikanske fedre som ikke bryr seg så mye om sin små mini meg'er. Har mange venninner/bekjente som har barn med afrikanere og det "syndromet" er blandt dem alle. Jeg er ganske så glad for at faren til mine små stiller opp. Det ble slutt for over 5 år siden. Men vi har delt omsorg. Og han gjør det en far skal gjøre. Om du skjønner hva jeg mener. Stille opp og være der for dem.

Være evig takknemelig for at han ihverfall ga deg en gave. Din lille prinsesse [;)]

ORIGINAL: Elewyn

Hjertelig takk. Jeg simpeltent elsker å ta bilder [:D]

Tusen takk[:D] Nei har ikke vært der. Er ikke sammen med pappaen til Sofia. Han bor i Spania og bryr seg ikke om datteren sin, desverre[:(] Men han har gitt meg det nydeligste jeg har i hele verden! Så for det er jeg han evig takknemlig!

Unnskyld at jeg skriver akkurat dette. Men det er ganske mange afrikanske fedre som ikke bryr seg så mye om sin små mini meg'er. Har mange venninner/bekjente som har barn med afrikanere og det "syndromet" er blandt dem alle. Jeg er ganske så glad for at faren til mine små stiller opp. Det ble slutt for over 5 år siden. Men vi har delt omsorg. Og han gjør det en far skal gjøre. Om du skjønner hva jeg mener. Stille opp og være der for dem.

Være evig takknemelig for at han ihverfall ga deg en gave. Din lille prinsesse [;)]

For meg er det helt utrolig at en far velger "bort" barnet sitt. Men det ligger vel i kulturen også... Vi har det no bedre alene vi to[:D][;)][:D]

Helt ufattelig at et menneske kan gjøre noe slikt, men som du skriver "det ligger vel noe i kulturen" deres.
Har går glipp av noe virkelig stort.

Så vakre bilder! Nydelig jenter![:)]

ORIGINAL: Elewyn

Signerer - kjempe nydelige barn![:)]

ORIGINAL: `Happybody`

Der e jo prinsessan mine jo

Jaaaa [:D]

Må også få kommentere at du har utrolig vakre barn! Og veldig stilige bilder!![:)][:)] Nydelig stemning.

Mannen min er halvt gambisk faktisk![:)] Men han er vokst opp sammen med moren sin (og historien stemmer ganske med din teori om afrikanske fedre...), så han er norsk kulturmessig da.
Har du vært i Gambia? Har veldig lyst å dra dit en gang. Vil jo gjerne at datteren vår skal kjenne sin gambiske arv også, og se landet til bestefaren sin.

Back
Topp