hehe, bare det ikke blir sånn med meg når jeg er på "bytur" at jeg bare rusler rundt og går på alle de spennende kafèene, konditoriene og issjappene![]()
![]()
![]()
Får gå i Frognerparken og vise ham alle de kule tingene oldefaren hans har laget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, bare det ikke blir sånn med meg når jeg er på "bytur" at jeg bare rusler rundt og går på alle de spennende kafèene, konditoriene og issjappene![]()
![]()
![]()
whaaat? Hvem er oldefaren hans???Får gå i Frognerparken og vise ham alle de kule tingene oldefaren hans har laget![]()
Jeg vil, jeg vil!!!!Nå har jeg stort sett vært alenemamma i 8 måneder, så jeg syns jeg fortjener å hvile litt på laubærneOg det gjør jammen du også!
Nyt det til fulle!
Mye mulig du og jeg må ha oss en date når vi får kommet i orden
![]()
whaaat? Hvem er oldefaren hans???
Jeg vil, jeg vil!!!!
Nå har jeg stort sett vært alenemamma i 8 måneder, så jeg syns jeg fortjener å hvile litt på laubærneOg det gjør jammen du også!
Nyt det til fulle!
Mye mulig du og jeg må ha oss en date når vi får kommet i orden
![]()
Haha, blir med på date jegLOL..
Ja, du har/er utrolig flinkDu kan trygt gi deg selv en stor klapp på skuldern
Blir godt for deg når pappaen hans er der hver dag ogs, så du kan hvile litt innimellom
![]()
stilig da!Ikke Vigelandhahaha Men han var smeden hans, så han har vært med å lage portene i parken
![]()
den siste er jeg enig i da, man bruker 8-9 måneder på å lage rutiner på ungen...så går pappan ut i perm å får det hele servert fiks ferdig i fangetGleder meg allerede!Og takk, søte du!
Lurer litt på hvordan det blir å slakke litt på tøylene, for det er jo ikke til å stikke under en stol at når man har bodd alene i så mange år som det jeg har (blir vel 9 år nå), så har man sine rutiner og vet hvordan man vil ha det *kremt*Så spørs om jeg ikke blir et helvete å bo sammen med
Og hva Asle angår, så har vi jo innarbeidet rutiner som fungerer, og pappa'n har bare med å følge dem
![]()
stilig da!![]()
den siste er jeg enig i da, man bruker 8-9 måneder på å lage rutiner på ungen...så går pappan ut i perm å får det hele servert fiks ferdig i fangetURETTFEEEERDIG!
![]()
![]()
Gleder meg allerede!Og takk, søte du!
Lurer litt på hvordan det blir å slakke litt på tøylene, for det er jo ikke til å stikke under en stol at når man har bodd alene i så mange år som det jeg har (blir vel 9 år nå), så har man sine rutiner og vet hvordan man vil ha det *kremt*Så spørs om jeg ikke blir et helvete å bo sammen med
Og hva Asle angår, så har vi jo innarbeidet rutiner som fungerer, og pappa'n har bare med å følge dem
![]()