Rask hoderegning kalkulerer da i at Asle var 8 måneder i går? Grattis!![]()
Ja, det var han
WOW! Du er som en mennesklig kalkulator!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rask hoderegning kalkulerer da i at Asle var 8 måneder i går? Grattis!![]()
Jajaja, er helt vill på hoderegningJa, det var hanStore, lille gullklumpen min!
Takk!
WOW! Du er som en mennesklig kalkulator!!![]()
..men så fikk Neline en tøff start også da, stakkars
Hvordan går det med Emmeth nå?
Gratulerer med 8 månedersdagen!!
![]()
ÅhJa, det var hanStore, lille gullklumpen min!
Takk!
WOW! Du er som en mennesklig kalkulator!!![]()
Herreguuuud, har ikke tenkt på at Emmeth blei 8 mnder idag engangTakk for påminnelsen
<3 Joda, men hu har det bra nå heldigvis
Blitt utrolig flink med bokstaver, faktisk, hvem skulle trodd det?! Peker på L og sier Lars sin bokstav, peker på S og sier Sara sin bokstav og sånn fortsetter hu
Blir veldig stolt da
Emmeth har fått sin tredje tann og nr 4 er straks gjennom den også, har vært forkjølet snart ei uke og sovet knapt nok en time fra kl 6 på morran til 7 på kvelden i 14 dager, så tydelig det har plaget han veldig, meeen siste 2 dagene har han sovet 3 timer på dagen, så begynner og bli bedre
Hvordan går det med Aslegutten, da?
![]()
Så flink Neline erSkjønner godt at du stolt
Stakkars Emmeth. Han har jammen hatt det litt stritt i det sisteMen godt han er på bedringens vei i alle fall!
God bedring til lille sjarmtrollet!
Asle har vært litt rolpete på nettene i det siste. Gråter litt i søvne og våkner til alle tider. Ser ut som det omsider er tenner på vei her også. Er nok en stund til de kommer, men man kan nå i alle fall se antydning til kuler på gommene nå..![]()
TakkSå skjønn jente !))
Stakkars Asle
Synes tydeligvis at tenner er npe herk han ogsåikke rart de synes det er vondt. Møkkvondt for voksne og få tenner også... håper det beder seg for han når tennene kommer gjennom
måtte han sove godt i natt
![]()
...jeg liker den vekt-tickeren din!Takk for detTror nok ikke han har det så fryktelig ille med tennene, for han roer seg når han våkner til. Tror kanskje helst griningen skyldes at han drømmer. Mye inntrykk å fordøye for tiden
![]()
...jeg liker den vekt-tickeren din!![]()
![]()
Litt samme som her i grunn, 2 kilo ned og 2,5 opp igjen![]()
![]()
Så flink Neline erSkjønner godt at du stolt
Stakkars Emmeth. Han har jammen hatt det litt stritt i det sisteMen godt han er på bedringens vei i alle fall!
God bedring til lille sjarmtrollet!
Asle har vært litt rolpete på nettene i det siste. Gråter litt i søvne og våkner til alle tider. Ser ut som det omsider er tenner på vei her også. Er nok en stund til de kommer, men man kan nå i alle fall se antydning til kuler på gommene nå..![]()
Såååå fin rosaruss <3 Håper dere hadde en fin dag i byen
Husker da jeg var rosarussen i barnehagen også... Hadde jeg nesten glemt,helt til jeg så dette bildet![]()
Uff daIkke noe moro med skumle drømmer
Har hørt om mange som sliter litt med søvnen når babyene har blitt såpass store at det skjer noe dagen lang og at utviklingen går veldig fort-blir mange inntrykk og fordøye, håper det bedrer seg snart
Og at han da får en rolig og god nattesøvn igjen
![]()
Nå er han heldigvis et lite murmeldyr, som sin mor, så han sover til rundt 8 om morgenenDet hender han våkner rundt 7, men hvis jeg tar ham oppi sengen til meg da, så pleier han å sovne igjen og sove en time til
Det setter jeg veldig stor pris på!
Nå flytter vi jo snart sammen med pappa'n, så da kan det hende jeg får sneket meg til en lur i ny og ne også
![]()
hehe, bare det ikke blir sånn med meg når jeg er på "bytur" at jeg bare rusler rundt og går på alle de spennende kafèene, konditoriene og issjappenehahaha Håper jo at den skal peke nedover daHar helt glemt å skrive inn i det siste
Håper flyttingen skal ha litt bra innflytelse på den. Å bo i 3. etasje uten heis, og å bo et sted jeg ikke kjenner noen bør vel inspirere til gåturer med Asle, håper jegDessuten e det ingen fare for at jeg tør å kjøre i Oslo, så det blir å gå og ta trikk og bane hvis jeg skal no sted.
![]()
Det fortjener du jaggu megherlig og ligge og slumre i senga
det gjør jeg nå
jentene sitter og ser på tvn og emmeth sover
moro du og Asle skal flytte til Oslo
![]()