Skrytebilde av rosarussen min:-)

hehe, bare det ikke blir sånn med meg når jeg er på "bytur" at jeg bare rusler rundt og går på alle de spennende kafèene, konditoriene og issjappene :eek: :p ;)

Får gå i Frognerparken og vise ham alle de kule tingene oldefaren hans har laget ;):D

Nå har jeg stort sett vært alenemamma i 8 måneder, så jeg syns jeg fortjener å hvile litt på laubærne ;):p:D Og det gjør jammen du også! ;):D Nyt det til fulle! :D Mye mulig du og jeg må ha oss en date når vi får kommet i orden ;):rolleyes:
Jeg vil, jeg vil!!!!

Jeg vil, jeg vil!!!!

Juuhuuuu!!! :D Vi må få til noe! :D:D

Når det er sagt, så er jeg med på date med hvem det skal være av dere, for dere er et fantastisk knippe damer!! :D

Nå har jeg stort sett vært alenemamma i 8 måneder, så jeg syns jeg fortjener å hvile litt på laubærne ;):p:D Og det gjør jammen du også! ;):D Nyt det til fulle! :D Mye mulig du og jeg må ha oss en date når vi får kommet i orden ;):rolleyes:

Haha, blir med på date jeg:D LOL..
Ja, du har/er utrolig flink:) Du kan trygt gi deg selv en stor klapp på skuldern;):) Blir godt for deg når pappaen hans er der hver dag ogs, så du kan hvile litt innimellom:D

Haha, blir med på date jeg:D LOL..
Ja, du har/er utrolig flink:) Du kan trygt gi deg selv en stor klapp på skuldern;):) Blir godt for deg når pappaen hans er der hver dag ogs, så du kan hvile litt innimellom:D

Gleder meg allerede! :D Og takk, søte du! :D:rolleyes:
Lurer litt på hvordan det blir å slakke litt på tøylene, for det er jo ikke til å stikke under en stol at når man har bodd alene i så mange år som det jeg har (blir vel 9 år nå), så har man sine rutiner og vet hvordan man vil ha det *kremt* :rolleyes: Så spørs om jeg ikke blir et helvete å bo sammen med ;):p Og hva Asle angår, så har vi jo innarbeidet rutiner som fungerer, og pappa'n har bare med å følge dem :rolleyes:;):p

Lurer litt på hvordan det blir å slakke litt på tøylene, for det er jo ikke til å stikke under en stol at når man har bodd alene i så mange år som det jeg har (blir vel 9 år nå), så har man sine rutiner og vet hvordan man vil ha det *kremt* :rolleyes: Så spørs om jeg ikke blir et helvete å bo sammen med ;):p Og hva Asle angår, så har vi jo innarbeidet rutiner som fungerer, og pappa'n har bare med å følge dem :rolleyes:;):p
den siste er jeg enig i da, man bruker 8-9 måneder på å lage rutiner på ungen...så går pappan ut i perm å får det hele servert fiks ferdig i fanget o_O URETTFEEEERDIG! :p ;)

den siste er jeg enig i da, man bruker 8-9 måneder på å lage rutiner på ungen...så går pappan ut i perm å får det hele servert fiks ferdig i fanget o_O URETTFEEEERDIG! :p ;)

Nå blir jo jeg værende hjemme ut året da, så jeg akter å svinge pisken ei stund til ;):p

Hehe, kan jo bli en liten omveltning og flytte sammen med kjæresten etter og ha bodd 9 år aleine;) Men blir nok veldig kos også:) Ja, blir jo helt klart rutiner man følger og som babyen blir vant med når de er blitt 8-9 mnder:):) Så må helt klart følges opp av pappaen også:);) Ellers er det bare og finne fram, pisken;):D^^

Back
Topp