Skryte litt...

Inga80

Elsker forumet
Må bare skryte litt av mannen min :-)
Nå som jeg er i så dårlig form blir det han som må ta seg av det meste både med barn, matlaging og hus. Jeg ligger rett ut i senga og er sliten, kvalm og full av hormoner. Plutselig kommer han med ei skål med nyplukka rips fra hagen og vaniljesaus. Han vet at det er absolutt den beste desserten jeg får! Snille mannen min <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjekk mann du har :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så hyggelig gjort :D Snill mann du har

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Å med mine hormoner så trilla jo tårene :-) skal ikke mye til gitt ;-)

Heldige du! Her krangla vi så busta føyk i dag. Så han ligger på stua, mens jeg har tatt soverommet.. :( han har tydeligvis glemt hvor dårlig jeg blir under sv.skapet og av varmen, så han klager på for lite vasking og null middag når han kommer hjem.

Bruker den der tulletelefonen.

Heldige du! Her krangla vi så busta føyk i dag. Så han ligger på stua, mens jeg har tatt soverommet.. :( han har tydeligvis glemt hvor dårlig jeg blir under sv.skapet og av varmen, så han klager på for lite vasking og null middag når han kommer hjem.

Samme her. Han skjønner ikke at jeg faktisk ikke klarer å lage middag, vaske klær osv. Så han klager og blir sur..

♡02.03.2015♡

Samme her. Han skjønner ikke at jeg faktisk ikke klarer å lage middag, vaske klær osv. Så han klager og blir sur..

♡02.03.2015♡
Bra jeg ikke er alene. Vi har jo en sønn på 13 mnd fra før som drar all energi ut av meg iløpet av en dag i tillegg. Vurderer å pakke kofferten og dra oppover til mamma når han er sånn. Hun forstår iallefall hvordan jeg har det. Mannfolk skulle prøvd å vært gravide selv!

Så snill mann du har. Veldig god mann her også, heldigvis :)

Bra jeg ikke er alene. Vi har jo en sønn på 13 mnd fra før som drar all energi ut av meg iløpet av en dag i tillegg. Vurderer å pakke kofferten og dra oppover til mamma når han er sånn. Hun forstår iallefall hvordan jeg har det. Mannfolk skulle prøvd å vært gravide selv!

De skulle faktisk fått prøve selv ja:p

♡02.03.2015♡

Så snill mann du har :-)

Min kjære er også helt fantastisk ❤️ rydder og steller, lager mat og sier fine ord til meg :-) gleder meg til å bli kona hans neste sommer ❤️:-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Det er femte gangen vi går gjennom dette så han var godt forberedt ;-) Og så vet han at jeg forhåpentligvis blir bedre etterhvert :-)

Så utrolig deilig da :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Min er også helt fantastisk, men det kan fort bli noen småkrangler, da han har en tendens til å bli påvirket av mine humørsvingninger. Men det går heldigvis fort over da ;)

Så bra:):) sånn det skal være;)

Back
Topp