Momofmany
Forumet er livet
Jeg vil også skryte av mammaen din <3 Hva slags kreft har ho?Skryte av mamma som har kjempa mot kreften i litt over ett år no, og er no endelig strek nok til og reise en tur på ferie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil også skryte av mammaen din <3 Hva slags kreft har ho?Skryte av mamma som har kjempa mot kreften i litt over ett år no, og er no endelig strek nok til og reise en tur på ferie
Jeg vil også skryte av mammaen din <3 Hva slags kreft har ho?
*knisemeir* Bare dytta littvil skryte av mammai08 som drar igang alle trådene! hihi
Haha jøssMå faktisk skryte av svigerfar som har gått en hel dag uten å si noe som var nedverdigende verken mot meg eller mot kviner generelt! Ikke dårlig!
Dette er faktisk en bragd for å være han! Og bare en kommentar om vekten min, denne gangen faktisk positiv. jeg var vist for tynn for han før.. tar jeg feil når jeg sier at jeg ikke synes det er ok når svigerfar din har meninger om hvordan du ser ut/går kledd og hva du veier??!Haha jøss
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Dette er faktisk en bragd for å være han! Og bare en kommentar om vekten min, denne gangen faktisk positiv. jeg var vist for tynn for han før.. tar jeg feil når jeg sier at jeg ikke synes det er ok når svigerfar din har meninger om hvordan du ser ut/går kledd og hva du veier??!
Han er litt skummel. Veldig maktsyk, kontrollerende og nedverdigende. Og veldig i det skjulte. Heldigvis ser mannen det selv om han går veldig godt overens med far sin. Hadde vert litt redd hvis han ikke hadde skjønt det......Det har han jo ingenting med! Hadde syns han va skikkelig ekkel!