Skryt av noe!

Momofmany

Forumet er livet
Jeg vil skryte av mannen som er sjef på jobben i 2 uker og sliten, men likevel begynner å rydde kjøkken når han kommer hjem slik han lovde :D

Skryt av dere selv eller det du vil! :D
 
Jeg vil skryte av mannen min som kommer med trøste gave etter en natt med mye magevondt ("strekker" på en måte i magen, livmoren som vokser??) :)
 
Jeg vil også skryte av mannen som ikke har klaget i det hele tatt når jeg nå har vært syk i et par uker, og ikke har klart å bidra så mye hjemme, så han har måttet tatt både husarbeid og stell/pass av barna, i tillegg til å jobbe fullt :)
 
Jeg vil skryte av mannen min som er nyutdannet men alikevel fått jobb som Teknisk ansvarlig i en bedrift! :)
 
Jeg vil skryte av foreldrene mine som gir oss billig plass å bo, nå som vi bygger hus på en tomt de har gitt oss :)
 
Jeg vil skryte meg selv, jeg ble nettopp enig med mannen min om å ha besøk i morgen. Der vil si rydde, støvsuge og vaske hele leiligheten. (Var nettopp veldig optimistisk, men mistet det etter dette innlegget)
 
Skryte av mamma som utdanna seg til aromaterapeut og skaffa seg eget sudio i en alder av godt voksen :)
 
Eg vill skryte av meg selv som holder ut med mannen min :p selv om han er flott så er han av å til et barn :)

Hehe...akkurat som jeg skulle sagt det selv!! Så da skryter jeg av meg selv som holder ut med manne-barnet mitt ;)
 
vil skryte av meg selv da jeg har handla mat, underholdt snuppa, kjøpt to par nye sko til a og endelig fått kjøpt meg nye klær! :D også vil jeg skryte av mannen min som er et arbeidsjern! jobba som en hest hele uken. etter jobb igår dro han til bestekamertaen sin for å hjelpe han med å grave ut kjellern. di var ferdige inatt engang. også dro han på jobb idag tidlig for å hjelpe en av kollegaene sine som hadde mått dra fra jobben igår uten å gjøre seg ferdig da det hadde blitt no surr med henting a unger i bhg da han og kona hadde skilt lag.. også til slutt skryte a snuppa mi på 3 år som har vært såååå flink på shopping idag :D også var hun såååå flink til å spise middag idag :D sånn :p
 
Jeg vil skryte av alle dere som er aktive her inne, kommer opp med gode/fine tråder og holder aktiviteten inne på termingruppen deres :)


Flinke er dere alle sammen, og da er det veldig kjekt og være gruppeansvarlig for dere :)
 
Jeg vil skryte av meg selv som jobber iherdig med strikkesett til lille Gabriel når alt jeg har strikket før er babyteppe ;)
 
Back
Topp