Skryt av noe!

vil skryte av mammai08 som drar igang alle trådene! hihi :D
 
Jeg vil også skryte av mammaen din <3 Hva slags kreft har ho?

Ho vart operert for tjukktarms kreft for litt over ett år sida, og går no på celle gift for ho har spredning til begge lungene.. Kan ikkje opererast på grunn av at det er for mangen flekka..
 
Skryte av sambo igjen som er nede med barna mens jeg har hjemmekontor i dag ;) Han synger og danser med de samtidig som han lager pannekaker :)
 
Jeg vil skryte av samboeren min fordi ho står på å jobber og ordner for meg når jeg er dårlig ! Og støtter meg så mye som ho gjør<3 også vil jeg skryte av meg selv som nå har vært 55 dager RØYKFRI!! :-D
 
Jeg vil også skryte av min mor. Som har vært både mor og far for meg og storesøster opp gjennom oppveksten. Hun er alltid der og stiller opp. Jeg håper jeg kanvære halvparten så god som hun har vært når jeg nå får barn Nr 2. Hun er virkelig et fantastisk forbilde. Alltid jobbet ræva av seg for at vi skal ha det bra. Selv om hun ikke hadde nåla i veggen da vi var små. Har hun i dag så hun kan skjemme bort både barn og barnebarn. Noe hun virkelig tar igjen for det tapte. Hun er fantastisk og hun fortjener all skryt i verden! Jeg elsker henne! For den personen hun er! Hun er best <3



Venter en liten skatt i september 2013 <3
 
Vil absolutt skryte av mamma jeg også, som lar meg og alle dyrene mine flytte inn etter brudd med samboer og barnefar! Og for at hun alene har gitt meg og min bror en trygg og god oppvekst, hun er absolutt mitt forbilde <3
 
Jeg vil også skryte av mine foreldre som er så fantastiske som de er<3 vi er alltid velkomne til dem og de stiller opp med henting og barnepass så sant det passer for dem. De er alltid positive. De har tatt til seg tre barn i tillegg til å ha to egne, og hadde barn i hus i 29 år i strekk. Et med særskilte behov! Nå venter de barnebarn nr 8 på 6.året og de stiller opp for hvert eneste barnebarn på en unik måte<3<3 mamma <3 pappa <3<3
 
Skryte av mannen da som lager pannekaker og har passa unger idag :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Må faktisk skryte av svigerfar som har gått en hel dag uten å si noe som var nedverdigende verken mot meg eller mot kviner generelt! Ikke dårlig!
 
Haha jøss :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Dette er faktisk en bragd for å være han! Og bare en kommentar om vekten min, denne gangen faktisk positiv. jeg var vist for tynn for han før.. tar jeg feil når jeg sier at jeg ikke synes det er ok når svigerfar din har meninger om hvordan du ser ut/går kledd og hva du veier??!
 
Dette er faktisk en bragd for å være han! Og bare en kommentar om vekten min, denne gangen faktisk positiv. jeg var vist for tynn for han før.. tar jeg feil når jeg sier at jeg ikke synes det er ok når svigerfar din har meninger om hvordan du ser ut/går kledd og hva du veier??!

Det har han jo ingenting med! Hadde syns han va skikkelig ekkel! :(
 
Det har han jo ingenting med! Hadde syns han va skikkelig ekkel! :(
Han er litt skummel. Veldig maktsyk, kontrollerende og nedverdigende. Og veldig i det skjulte. Heldigvis ser mannen det selv om han går veldig godt overens med far sin. Hadde vert litt redd hvis han ikke hadde skjønt det......
 
Back
Topp