Skryt av deg selv!

Skjønner det ja, er veldig koselig å henge opp nyvaske babyklær til tørk:love7 Helt til barnet er ca 2 uker:hilarious:

2 uker?! Syns det gikk over så fort babyen kom og jeg kunne kose istedenfor :hilarious:

Har klart å holde flyten i klesvask og legge på plass klær rett etter de er ferdig i en hel måned. Føles SÅ deilig, og kjenner på herlig mestring for jeg er sjelden lenge asjur med skittentøyet :hilarious:

Gikk topptur i går :woot::woot:

I dag har jeg både bakt ut rundstykker og bakt sjokkoladekake, til tross for null energi!

Stolt over at jeg sto i de ekstra vikartimene jeg hadde sagt ja til for lenge siden uten å kaste opp eller kollapse

Har fått luket i blomsterbedene, og fortsatte selvom det både var en stor jord edderkopp, og jeg fikk tissemaur på Meg :hilarious:

Stolt av at jeg tok mot til meg og ringte Helsestasjonen for å be om time til jordmor for å diskutere svangerskapspenger, selv om det ligger langt inne å be om det :Heartred

Fornøyd med at jeg har klart å lese jevnt og trutt de siste dagene til en stor eksamen som er snart, til tross for at jeg aller helst vil sitte å Google alt om graviditet og baby :dance018:excited001

Back
Topp