Skryt av deg selv!

Jeg har kommet igang med å gjøre yoga igjen. Bare små korte økter, men andre økt på 3 dager i dag, så det er jeg fornøyd med.
 
Her var det lite aktivitet:hilarious: I dag er jeg fornøyd med at jeg lytter på kroppen min og hviler når jeg kan, og har vaska klær;)
 
Jeg har vært skikkelig god (til meg å være) på å ikke spise/drikke så mye usunt/søtt etter jeg ble gravid. Selv når samboeren foreslår ting, så har jeg klart å takke nei.
 
Setter meg og min familie foran jobb og forventningene derifra! Jeg er veldig ja-menneske, men må bremse betraktelig, spesielt nå som jeg er gravid:hilarious:
 
Skyter litt over at jeg snart har pakka ned hele huset, samtidig som jeg bare vil sove. :hilarious:
 
Jeg er fornøyd med å ikke ha gjort en eneste ting i dag :wacky: bare ligget rett ut på sofaen for det meste:wtf:
 
Stresset ikke på morningen for å få minstemor i bhg, vi slapper av med litt barnetv og sen levering:love7
 
Har klart å legge meg og sovne to kvelder på rad, selv om ikke kjæresten har lagt seg sammen med meg (jeg er såå avhengig av han for å få sove)
 
Har klart å legge meg og sovne to kvelder på rad, selv om ikke kjæresten har lagt seg sammen med meg (jeg er såå avhengig av han for å få sove)
Samme her, sovner ikke før langt på natt uten han:rolleyes:

Jeg sover best alene :hilarious: Når det er helt stille og ingen kommer borti meg :p


Jeg er fornøyd med at jeg har gått en lengre tur i dag!
 
Jeg synes jeg har vært veldig flink med å redusere mengden søtt/usunt ganske mye etter jeg ble gravid!
 
Jeg har vært flink til å sortere i klærne etter barna, en hel dags arbeid:confused: Ikke ferdig da, men godt i gang:)
 
Klær i fingrene etter å få gjøre sånt. Har kjøpt inn et par bodyer alt, og må ta de fram sånn ca en gang om dagen:laughing002
 
Back
Topp