Skrudd sengen ned..

Sandy.

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Da har jeg måtte skru sengen til lille ned på nest nederste. En som står i krypestilling i sengen og har tak i kantene... føler babyen er på hei til å bli stooor gutt nå:D

Her måtte vi også gjøre det. Lille satt seg opp og hang over kanten. Alt for tidlig☺️ Vippestolen klatrer hun utav og babybagen er ryddet vekk. Å jeg er ikke sikker på om hun her var siste likevel☺️

Oi! Det går fort! Ikke kommet så langt her enda. Hvor gamle er deres blitt? Må nesten si gratulerer da, stort steg!:)

Wow imponerende! Min sover ikke i sengen enda, det nekter hun og jeg vil ikke drive med noe skrikekur så her samsover vi :phva slags sengekant har dere i sprinkelsengen?

Wow imponerende! Min sover ikke i sengen enda, det nekter hun og jeg vil ikke drive med noe skrikekur så her samsover vi :phva slags sengekant har dere i sprinkelsengen?

Har ikke sengekant. Frarådes ift krybbedød, så har valgt å ikke ha det denne gangen.

Vi har valgt og ha sengekant for det, hvis ikke ligger han og slår i sprinklene og bruker de til å snu seg.

Oi! Det går fort! Ikke kommet så langt her enda. Hvor gamle er deres blitt? Må nesten si gratulerer da, stort steg!:)

Takk.. han har snart knekt krypekoden og nå. Er kun det med og flytte armene nå, beina flytter han og davstuper han frem[emoji3]:rolleyes:Er 6 mnd om 4 dager:D

Takk.. han har snart knekt krypekoden og nå. Er kun det med og flytte armene nå, beina flytter han og davstuper han frem[emoji3]:rolleyes:Er 6 mnd om 4 dager:D

Så gøy! Det går fort i svingene nå! Min kryper rundt seg selv nå. Kommer seg sakte men sikkert frem. Ikke lenge til det løsner nå så må følge med :)

Back
Topp