Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Det går fort! Ikke kommet så langt her enda. Hvor gamle er deres blitt? Må nesten si gratulerer da, stort steg!![]()
Wow imponerende! Min sover ikke i sengen enda, det nekter hun og jeg vil ikke drive med noe skrikekur så her samsover vihva slags sengekant har dere i sprinkelsengen?
Åja! det viste jeg ikkeHar ikke sengekant. Frarådes ift krybbedød, så har valgt å ikke ha det denne gangen.
Lille her blir 6 mnd om 7 dager[emoji5]
Har ikke sengekant. Frarådes ift krybbedød, så har valgt å ikke ha det denne gangen.
Oi! Det går fort! Ikke kommet så langt her enda. Hvor gamle er deres blitt? Må nesten si gratulerer da, stort steg!![]()
Takk.. han har snart knekt krypekoden og nå. Er kun det med og flytte armene nå, beina flytter han og davstuper han frem[emoji3]Er 6 mnd om 4 dager
![]()
Ja tiden flyrSå gøy! Det går fort i svingene nå! Min kryper rundt seg selv nå. Kommer seg sakte men sikkert frem. Ikke lenge til det løsner nå så må følge med![]()
Her dytter han seg rundt i ring og bakoverSå gøy! Det går fort i svingene nå! Min kryper rundt seg selv nå. Kommer seg sakte men sikkert frem. Ikke lenge til det løsner nå så må følge med![]()